Cargando...

en ik in staat was om een

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

en ik in staat was om een

Mensajepor Labi1995 » Vie, 11 Ene 2019, 01:57

Ik heb een zwak voor ultralichte schoenen. Van alle kenmerken die ik overweeg bij het nadenken over wat ik het leukst vind in een hardloopschoen, komt nog steeds licht Nike Air Max 270 Womensgewicht naar voren als voorkeur nummer één. Ik was dus behoorlijk opgewonden toen ik hoorde dat New Balance een race-flat zou lanceren, de RC5000, die met een grootte van 3,1 oz in maat 9 de lichtste weg op de markt zou zijn. De New Balance RC5000 is duidelijk ontworpen als een directe concurrent naar het ultralichte Mizuno Universe, dat ik beschouw als een van mijn favoriete raceflats. De overeenkomsten tussen de twee schoenen zijn opvallend. De RC5000 weegt 3.1Nike Air Max Axis Damen oz, het universum weegt 3.9oz (beide in maat 9). De RC5000 heeft een stapelhoogte van 16 mm hak, 11 mm voorvoet (5 mm drop), terwijl de universe 18 mm hak is, 14 mm voorvoet. Beide schoenen hebben een minimale buitenzool gemaakt van kleine rubberen noppen vastgelijmd aan de onderkant van de schoen, en rubberen plaatsing is bijna identiek in de twee schoenen. Beide schoenen hebben ook een uitsparing in de centrale regio onder de boog waar geen EVA is (vermoedelijk om drainage mogelijk te maken en het gewicht te verminderen) .Tenslotte hebben beide schoenen een Nike Air Max 95 Hombre adviesprijs van $ 125 - duur voor zo weinig schoenen, ik kan alleen maar aannemen dat het kost meer om functionele schoenen te maken die zo licht zijn. Ik heb een tijdje gedebatteerd of ik de RC5000 wel of niet zou kopen. Allereerst leek het prijskaartje van $ 125 overdreven Nike Air Max 98 Femme voor een schoen die misschien niet erg duurzaam bleek te zijn (iedereen heeft veel van mijlen op deze nog?). Ten tweede, ik Adidas ZX 750 Femme vind vaak dat flats te smal zijn in de voorvoet naar mijn smaak, en Running Warehouse beschrijft de voorvoet als smal tot medium. Maar nadat ik naar de schoen op Facebook had gevraagd, kreeg ik te horen een paar mensen die ik respecteer dat de voorvoet eigenlijk behoorlijk ruim is, en ik in staat was om een ??paar voor een fatsoenlijke prijs te krijgen, dus ik nam de sprong en kocht het (dit was een persoonlijke aankoop, geen mediamonster). Twee dingen troffen me toen ik de RC5000 voor het eerst op mijn voeten legde. Eerst was ik aangenaam ly verrast door hoe het past - veel ruimte in de toebox, redelijk vergelijkbaar met het Mizuno Universe in dit opzicht. Ik voelde geen echte teen knijpen, en het bovendeel had een beetje te geven om de voet te Nike Air Vapormax Femme verspreiden. Ten tweede voelde de Adidas Superstar Hombre zool duidelijk zachter aan dan die van de Mizunos. Het kan deels te wijten zijn aan het feit dat de RC5000 een redelijk goed dempende (verwijderbare) binnenzool heeft, maar de Revlite-tussenzool op de RC5000 voelt wel iets steviger aan dan de tussenzool van het universum. De uitneembare binnenzool is een afwijking van het ge?ntegreerde, niet-verwijderbare voetbed van het universum - ik veronderstel dat je het zou kunnen verwijderen om een ??nog ruimere pasvorm te cre?ren, maar het gaas eronder zou ongemakkelijk kunnen zijn zonder sokken. Een ander ding dat erg opviel tijdens het rondlopen in de RC5000 is dat er absoluut geen boogondersteuning is. In feite is de breedte van de tussenzool vrij slank onder de middenvoet door een Nike Air Max 2017 Womens uitgebreide uitsparing onder de boog (zie de inkeping in de boogregio op de foto hieronder) en de boog wordt bijna volledig Adidas NMD Damskie ondersteund door de bovenkant van de dunne stof. Daarentegen heeft de Mizuno Universe een beetje EVA dat zich onder de boog krult, waardoor de schoen een beetje veiliger aanvoelt (niet zozeer de steun van de voetboog als schuim dat de bovenkant versterkt). Mijn zorgen met dit ontwerp in de RC5000 zijn duurzaamheid en stabiliteit - je moet een behoorlijk stevige spiercontrole van je voeten in het mediolaterale vlak hebben om te voorkomen dat je te veel over de zachte zool van deze schoen rolt. Als ik deze schoen opnieuw zou kunnen ontwerpen, zou ik waarschijnlijk de booguitsparing met iets meer EVA opvullen om de breedte in dit gebied te vergroten (ik zou de middenzoolbreedte onder de middenvoet vergroten om ongeveer gelijk aan breedte onder de hiel te maken).

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”