Cargando...

det har gjort mig tveksa

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

det har gjort mig tveksa

Mensajepor Labi1995 » Jue, 06 Sep 2018, 02:50

Jag vill verkligen gilla New Balance skor. De g?r m?nga skor som passar mitt in i min s?ta fl?ck, men jag har haft m?nga problem med skoh?llbarhet och konstruktion under de senaste ?ren och det har gjort mig tveksam till att rekommendera m?nga av sina senaste erbjudanden. F?rsta , MT10v1 hade det fr?mre bandet som p?verkade min fot p? ena sidan och m?ste avskiljas (bandet, inte min fot). MT00-sulan Nike Air Max 95 Damen Nike Air Max 1 Femme delaminerade efter Nike Air Max 1 Hombre minimal k?rstr?cka och jag hade l?st m?nga rapporter om ?vre rivningen. MT20 v1 var en total katastrof n?r det g?llde h?llbarhet - rapporter om ?vre rivning var branta. MT110-sulan var s? tydligt snedst?lld fr?n sidled till medial att det fick mig att utveckla ett fall av bakre tibial tendonit. MR10 v2 var en snygg sko men passformen eller ?vre var otroligt baggy runt mittfoten - jag har inte k?rt tillr?ckligt f?r att skriva en meningsfull ?versyn. Den ?vre delen av MRC5000 b?rjade utveckla sm? ytliga t?rar n?ra b?gen efter minimal k?rstr?cka. Jag skadade min t? i MO80, men jag kan inte n?dv?ndigtvis skylla den p? skon. MR00 och MRC1600 fungerade ganska bra f?r mig, men jag l?ngtar efter MT101-dagarna, som var en av mina favorit runt l?parskor f?r n?gra ?r sedan. En New Balance-sko som jag tyckte mycket om var 73www.artealjabiri.de 0. Det var Adidas Superstar Womens enkelt - bred toebox och fast, l?g dropps?l, utan krusiduller. Och det var billigt. Den sistn?mnda egenskapen ?r n?got som jag verkligen uppskattar i en v?rld d?r skopriserna verkar g? genom taket. Tidigare i sommar skickade Running Warehouse mig ett par 730 v2 f?r att testa en recension (dessa var granskningsprover och d?rmed fria fr?n avgift). Det har tagit mig l?ng tid att skriva den h?r ?versynen eftersom jag verkligen st?mmer ?verens med denna sko. I de flesta avseenden ?r 730 v2 v?ldigt mycket som den ursprungliga 730. Den passar bra p? min fot - snygg genom h?len och mittfoten med en v?ldigt bred toebox (den ?r p? Minimus sist, och till och med kommer i 2E om du vill ha maximal rymlighet). Den har en integrerad fotb?dd (ingen innersula) och inget b?gst?d, som b?da ?r egenskaper som minimalistiska l?pare kommer Nike Air Odyssey Dames att uppskatta Nike Air Max 90 Damskie(Amazon-granskare, inte s? mycket). Den ?r bekv?m nog att b?ra strumpor och fungerar bra som en avslappnad sko. Sole 730 v2 ?r fast, och ?ven om Running Warehouse listar stapelh?jd som 19mm h?l - 13 mm framfoot, k?nns det mycket smalare ?n 6mm sl?pp till mig. Med tanke p? firmaets tunga ?r markens k?nsla v?ldigt bra. Sula ?r ocks? rikligt t?ckt av gummi, och jag ser mycket litet slitage efter omfattande tillf?llig anv?ndning och ca 35 miles fr?n att springa. F?r New Balance minimal skofl?ktar kan jag kanske b?st beskriva erfarenheten av att k?ra i 730 som mycket liknande MR10 v2 eller kanske en v?gversion av MT110 - mycket att tycka om om du f?redrar breda skor med tunna, fasta sulor. Det som jag tycker mest om NB 730 v2 ?r priset. ?ven om MSRP ?r $ 75, kan den k?pas till under $ 60, vilket g?r den den elaka "minimal Nike Air Max 1 Womens sko Adidas Superstar Womens till ett minimalt Nike Air Max 2017 Męskie pris". Jag vill s? mycket ringa den h?r skon en bra k?p eller en hel del, men jag har en stor bokning.
S? vad ?r problemet? ?n en g?ng ?r det h?llbarheten bugaboo. Du kanske s?ger att man inte borde f?rv?nta sig en billig sko f?r att vara h?llbar, men den h?r kommer s? n?ra och det omr?de d?r jag ser h?llbarhetsproblem skulle s? enkelt kunna l?sas (och ingen sko borde utveckla problem efter bara 35 mil k?rning) .

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”