Cargando...

GPS-horloges steeds kleiner worden

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

GPS-horloges steeds kleiner worden

Mensajepor Labi1995 » Mar, 04 Sep 2018, 02:41

Naast hardloopschoenen zijn hardlooptechnologische gadgets waarschijnlijk mijn grootste zwakte, en de laatste tijd heb ik mezelf laten kwijlen over een aantal van de hardlooptechnologie die er aan komt. Ik heb een paar Adidas NMD Femme producten geprobeerd die 'bijna klaar' waren in termen van baanbrekende fitnessapparaten zijn - de Motorola MotoACTV is een goed voorbeeld. Het was een touch-screen fitness-horloge en een GPS-tracker die het dichtst in de buurt kwam van een smartphone die past in een horlogeformaat. Helaas had het een aantal fatale tekortkomingen waardoor het lang niet in de buurt van zijn revolutionaire potentieel kwam (gebrek aan Nike Air Max 2017 Damen waterdichtheid van de koptelefoonaansluiting en een te lange levensduur van de batterij! - voor zover ik weet is de MotoACTV stopgezet). Dit weekend kreeg ik een e-mail van Garmin die de Forerunner 220 en 620 fitness-horloges aankondigde. Ik heb de volgende video bekeken en moet zeggen dat ik ge?ntrigeerd ben. Aanvankelijk dacht ik dat dit misschien gewoon mooiere, slanker, kleuren touchscreen-schermversies van de Forerunner 610 (mijn huidige alledaagse GPS-horloge) zou zijn, maar bij het bekijken van de video ze lijken iets meer Nike Roshe Run Womens te zijn dan dat. Vooral het vermogen van de FR620 om bepaalde aspecten van de lopende fysiologie en parameters van de looppas te meten / schatten, sprong naar me uit. Ik volgde de Garmin-vertegenwoordiger op en gaf aan dat ze bereid zouden zijn om me een monster te lenen om te proberen uit en terug, dus Adidas Superstar Mens hopelijk heb ik binnenkort een hand 620 om wat van deze functies te spelen en verslag uit te brengen. Als het aan de verwachtingen voldoet, ben ik misschien bezig met het upgraden van mijn 610 in de niet al te verre toekomst! Onderstaand is een samenvatting van de kenmerken van de twee horloges, met wat extra gedachten. Eerste, nieuwe functies in de Garmin Forerunner 620 en 220 in vergelijking met de 610:
1. Dunner en lichter dan de 610. Ik draag de 610 als mijn hele dag horloge, en ik vind dat GPS-horloges steeds kleiner worden.
2. Kleurenscherm. Voor de duidelijkheid.
3. Ingebouwde accelerometer. Het horloge zelf bevat een accelerometer die snelheid en afstand kan schatten (de Motorola MotoACTV had deze functie). Mijn vermoeden is dat Nike Air Presto Femme dit werkt door stappen te tellen op een manier vergelijkbaar met de Fitbit Flex of andere pols Nike Air Presto Femme gemonteerde stappentellers. Dit kan handig zijn op een loopband, maar zal waarschijnlijk niet werken als je een joggende wandelwagen duwt (dat wil zeggen, wanneer je handen stilstaan ??- de MotoACTV telt geen stappen als ik mijn zoon in zijn wandelwagen duw), en de nauwkeurigheid zal niet zo goed als de GPS. Maar deze functie Nike Air Max 90 Womens bespaart de moeite van het hebben van een afzonderlijke voetsensor.4. Bluetooth ingeschakeld. Maakt directe upload van workouts mogelijk via de Garmin Connect Mobile-app op een gekoppelde smartphone. Maakt het ook mogelijk om een ??runner in realtime te volgen via Livetrack als ze hun gepaarde telefoon met zich meedragen terwijl ze aan het rennen zijn. Dit lijkt een behoorlijk coole veiligheidsfunctie. Kan ook handig zijn voor die bemanningslopers in een Ultra, hoewel de levensduur van de batterij het nut in deze toepassing kan beperken.
5. Levensduur van de batterij Nike Air Max 95 Womens geschat op 6 weken in de horlogemodus, 10 uur met GPS ingeschakeld (moet goed zijn voor een afstand tot 50K).
6. MSRP voor de 620 is $ 399 zonder de met de accelerometer uitgeruste HRM-Run-monitor (zie hieronder), $ 459 met. Dus $ 50 duurder dan de FR610 momenteel verkoopt Nike Air Max 95 Dames voor in die twee pakketten. De 220 is $ 249 voor het horloge, $ 299 met de standaard HRM, dus $ 100 goedkoper dan de FR610. Verhoogd touchscreen. De 620 heeft een aanraakscherm waarvan Garmin Adidas Superstar Womens beweert dat het zelfs kan worden bediend als je handschoenen draagt, dus het klinkt beter dan het jammerlijk moeilijk te bedienen touchscreen op de 610. De 220 wordt bediend via knoppen (geen touchscreen).

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”