Cargando...

e over de oorspronkelijke bedoeling

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

e over de oorspronkelijke bedoeling

Mensajepor Labi1995 » Mié, 01 Ago 2018, 02:56

Bedankt dat je dit hebt gedeeld. Fantastische video-opnamen met middelmatige informatie.
Mijn gedachten over pronatie:Adidas ZX 700 Femme we zijn allemaal op het punt van vermoeidheid / instorting terechtgekomen. In mijn klinische en laboratoriumervaring, is dit wanneer veel hardlopers gewond raken. De gevreesde "overbelastings" -verwonding. Hoewel ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat versterking een waardevolle manier is om deze inzinking te voorkomen, is aangetoond dat schoenen dit proces helpen OF pijn doen, afhankelijk van de schoen. Een schoen is niet zo belangrijk voor mij als Nike Air Max 90 Womens Pink je fris / sterk bent. Wat belangrijker is, is wat de schoen voor je doet als je kapot gaat. Die ondersteuning / bewegingscontrole / pronatiebesturing kan veel hardlopers helpen extra druk op hun lichaam uit te oefenen wanneer ze kapot gaan.
Peter- Ik zou graag willen dat je je gedachten over 're-supinatie' deelt in de terminale houding. Het lijkt ons dat veel mensen pronatie Nike Air Max Thea Mens (wat goed is) verwart met het onvermogen om opnieuw op te heffen bij afpersing (wat geweldig is). Volgens mij is resupinatie het type "motion control" dat de meeste mensen nodig hebben. Een interessante discussie en een goede post-Pete ... het punt dat misschien niet luid genoeg wordt gemaakt, en ik ben er zeker van dat dit is waar Griff op rijdt, is dat pronatie op zich? doet er helemaal niet toe, en zoals we weten, is het volkomen normaal. Wat er toe doet is Nike Air Max 90 Hombre Negras wanneer een normale beweging, pronatie aan het subtalaar gewricht, plaatsvindt in een abnormaal tijdsbestek. STJ-pronatie is essentieel in normale gang van hielcontact (kunnen we alsjeblieft veronderstellen dat deze hielcontact plaatsvindt !!), tot ongeveer 40% van de standfase van het lopen. De voet moet dan gaan supineren om de gewrichten van de voet te kunnen sluiten, waardoor Nike Air Huarache Womens een stijvere structuur en een stabiel platform voor voortstuwing mogelijk wordt. Dus we hebben 2 cycli van normaal, eerste pronatie, dan supinatie en hopelijk supinated bij het opstijgen. De gehele proximale kinetische ketting, denk enkel, knie, heup, bekken en rug en ALLE spieren die werken met deze structuren zijn afhankelijk van het TIMEN van deze gebeurtenissen die 'in sequentie' zijn. Wanneer dit niet gebeurt, bijvoorbeeld als een voet pronceert .. www.luzdevelas.eszelfs een klein beetje tijdens de late midstance en in voortstuwing, asynchronie van gebeurtenissen en opent het venster voor een probleem. Ik weet een beetje over de Super J .. en ik weet een beetje over de oorspronkelijke bedoeling en hoe dat kan worden bereikt, en het lijkt erop dat opnieuw grote bedrijven hebben toegestaan ??dat marketing in de weg zit. Sommige mensen hebben Nike Air Max 90 Damen Pink problemen met de timing van pronatie, en deze mensen zijn mogelijk meer vatbaar voor bepaalde verwondingen .. dit zijn de atleten ten onrechte en onlogisch ge?tiketteerd als 'overpronators'. Het zou mogelijk moeten zijn om deze hardlopers een lichtgewicht en flexibele schoen aan te bieden, niet gedefinieerd door functies die niet werken. Dual density tussenzolen, zeer stijve tussenzool / buitenzool combo, stijve schacht, stijve hiel tegen blah blah .., die Nike Air Max 90 Womens Pink helpt bij het vaststellen een zekere mate van timing voor de loopgebeurtenissen die zo belangrijk zijn. Of deze schoen dat heeft bereikt ... de tijd zal het leren. Zet het podium. ik ben 6-3 / 225/56. sie 14 (draag 15 bij de meeste schoenen). begon met rennen / gewichtsverlies bij 380 3 jaar geleden. de winkels staken me met adrenaline. ze zeiden "hier, je bent een grote vent, plus het is de enige 15 die we hebben, je ovrpronate en hebt het nodig". wat? ze zagen me nauwelijks lopen! ff tot recent. ze zijn nog steeds medial posts naar me aan het pushen. ik veracht die dingen. het maakt me onstabiel en probeer gewoon stil te blijven staan. ik heb een paar skechers die een bionisch parcours afleggen (14 past perfect, ze moeten groot rennen ... doe alle skechers? ik zou graag meer kopen). ook, een winkel heeft een apparaat waar je op Nike Air Max 90 Womens Pink staat, het kijkt naar je boog, vertelt andere kenmerken, enz. de receptionist zei dat het hem vertelde dat ik "gemiddelde bogen en pronate heb, en dat ik NOOIT onder moet komen en adrenaline, nou misschien een ravenna om te zien hoe het werkt, maar NIETS minder, blijf volledig uit de buurt van iets lager gevallen, enz. Ik heb ook een paar Altra Torin's (de 15 is een beetje krap, maar zou wel ok moeten zijn). Houd ook van die schoenen. Ook de Merrell Bare Access 2 die ik in 14 probeerde, paste perfect. Ik ben dol op de schoenen met een lagere nulwaarde! Nu, als Newton in prijs zou dalen, wil ik ze ECHT proberen. Mijn doel dit jaar is middenvoet slaan en vormen naast meer dan 100 mijlen racen (had 169 vorig jaar). BJ

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”