Cargando...

reducere deres risiko f

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

reducere deres risiko f

Mensajepor sweet » Jue, 12 Jul 2018, 04:37

Men jeg gjorde det til spillene. Jeg lavede det og vandt endda nogle medaljer for mine problemer! Ingen medalje vil nogensinde betyde s? meget for mig som bronzen jeg vandt i mit f?rste arrangement - 3K road race. Jeg ?nskede at komme til spillene og vise min donor, hvor st?rk hun havde lavet mig. Jeg forventede ikke at komme tredje og jeg t?nkte p? hende gennem hvert ?jeblik af smerte i alle fem af mine l?b. Da jeg krydsede linjen i 800m, tog guld f?lte jeg at hun havde givet mig vinger. Jeg ved, hvor heldig jeg er at v?re i live - for at kunne l?be. At h?re mine fodspor p? en sti er den s?deste lyd. Jeg afviser alt Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen andet: Jeg lytter til mine fodspor, og jeg t?nker p? min donor. Jeg hader, at dette skete for mig selvf?lgelig g?r jeg det. Men jeg er Nike Air Max 90 Femme Noir ogs? s? opm?rksom p?, hvor meget mere levende jeg er nu. Af hvor specielt hvert fodspor er. Cancer Research UK fort?ller os, at der i hver 2. minut er nogen i Storbritannien diagnosticeret med kr?ft. Ogs? en ud af to personer f?dt efter 1960 vil blive diagnosticeret med en eller anden form for kr?ft i deres levetid.

Disse er skr?mmende statistikker, og det er usandsynligt, at nogen af ??jer, der l?ser dette, ikke er blevet ramt af kr?ft p? nogen m?de. Jeg beh?ver ikke at fort?lle dig, at konsekvenserne kan v?re ?del?ggende. Enhver, der har f?et at vide, at de har kr?ft, vil s?ge m?der at forbedre deres chancer for at overleve, og andre vil undre sig over, hvad de kan g?re for at reducere deres risiko for at udvikle den.

Mens jeg ikke p? nogen Nike Free Run 2 Dame m?de antyder, at du helt sikkert kan undg? kr?ft ved l?b, tror jeg det er vigtigt, at fordelene ved motion i kr?ftforebyggelse og behandling er mere almindeligt kendt og ?rligt talt r?bte om. N?r selve ordet kr?ft kan ramme frygt i vores hjerter, er det dejligt at have noget med en Asics Gel Lyte 5 Femme bevisbase til gavn, noget vi alle kan g?re og dele med andre. Lad os se p? forholdet mellem kr?ft og l?b. Kernerne i vores krop indeholder DNA, som er den genetiske kode for cellen og giver instruktioner om hvordan man opf?rer sig. Hvis DNA'et er beskadiget eller ?ndret (kendt som en mutation), ?ndrer cellens adf?rd sig. Den s?dvanligvis bestilte celledeling og reproduktion er ude af kontrol, idet de muterede celler overmultiverer og danner klumper og klumper kaldet tumorer. Udl?serne for DNA-beskadigelse er varierede og omfatter rygning og UV-eksponering, men de kan v?re spontane, tilf?ldigt. Nogle Nike Air Max 2016 Femme mutationer er arvet, hvorfor mange kr?ftformer k?rer i familier. Cellerne g?r en hel del husholdning, rydder op og reparerer beskadiget DNA, men nogle gange er skaden for alvorlig.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”