Cargando...

zou ik graag je mening horen in de

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

zou ik graag je mening horen in de

Mensajepor Labi1995 » Mié, 20 Jun 2018, 03:56

De Newton Kismet lijkt de stabiliteit te zijn die overeenkomt met het lot. Weet niet precies wat de exacte verschillen zijn, maar de combinatie Fate / Kismet lijkt op de neutrale / stabiliteitsparamiteit Zwaartekracht / beweging aan de bovenkant van het Newton-prijzenpectrum. Specs lijken erg op het lot: 4,5 mm drop en net geen 10 oz. Evenals het lot, MSRP voor de Kismet is $ 129,00.
Ik hoorde voor het eerst over de Newton Aha in de Running Shoe Geeks-groep op Facebook. Ik weet heel weinig over deze schoen, en de enige plaats waar ik informatie over de geplaatste schoenen heb gevonden, is op de Road Runner Sports-website. Het lijkt de eerste van de Newton POP3-schoenen te zijn, wat betekent dat de uitsteeksels het minst uitgesproken Adidas ZX Flux Mujer zijn onder Newton-schoenen.
De Aha is Nike Air Max 2017 Femme gespecificeerd met een val van 6 mm en 7,4 gram, dus lichter dan het lot en Kismet. MSRP is $ 109,95, dus de combinatie van prijs en het POP3-lugplatform zou suggereren dat dit misschien bedoeld is als instapmodelschoen voor mensen die ge?nteresseerd zijn in het Newton-platform (als een manier om over te schakelen naar het gevoel van een schoen met voorvoetuiteinden, dat kan even wennen zijn). Vanuit een kleurstandpunt is de Aha eerder ingetogen voor een Newton-schoen - vraag me af of dat een strategie is om mensen op het platform te krijgen en ze vervolgens naar de helderdere (en duurdere) modellen te trekken.
Ik heb de Newton BoCo AT trailschoen afgelopen december besproken. Ze passen geweldig, hebben een mooie ruime toebox en de zool biedt uitstekende bescherming en goede tractie. Mijn enige grote Nike Air Presto Heren zorg met de BoCo AT was dat Nike Air Max 90 Mens Black de bovenste nogal dik was en ik me zorgen maakte over hoe het de warmte van de zomer zou behandelen vanuit een standpunt van warmte en ademend vermogen. De Newton Boco Sol lijkt gebouwd te zijn om dit probleem aan te pakken, omdat het verwisselt in wat een hoger ademend bovenwerk lijkt op het BoCo AT-platform. Dit is deel 3 van een 4-delige serie - je kunt ook previews van Altra bekijken , Newton en Hoka zomer 2014 releases. Omdat deze schoenen nog moeten worden uitgebracht, heb ik ze nog niet gebruikt. Als je dat hebt, zou ik graag je mening horen in de comments!
Ik heb de laatste tijd een beetje geluk gehad met New Balance schoenen. Ik hield van de 1400v2, maar was altijd onder de indruk van de 890 v4. Ik kocht de MT00v2 en eindigde ze terug omdat ze een beetje knus / puntig aan de voorkant van de www.bezvazeme.cz toebox voelden, en de Fresh Nike Roshe Run Dámské Foam 980 heeft veel potentieel, maar is ook problematisch vanwege de te puntige voorkant (volledige beoordeling komt binnenkort). Dus ben ik een beetje op mijn hoede voor beide schoenen hieronder vanwege mogelijke pasvorm. De Fresh Foam 980-raceschoen is interessant omdat hij een zachte hiel combineert met een stevige, responsieve voorvoet in een 4 mm valplatform. Het is lang niet zo Nike Air Max 95 Homme zacht of zacht als de marketing voor de schoen doet denken, en de stapelhoogte is meer in lijn met een schoen als de Saucony Kinvara dan een maximale schoen zoals een Hoka. Maar de pasvorm is een probleem voor mij - de laatste is te puntig en maakt mijn grote teen naar binnen tot op het punt waar ik blaren krijg (ik heb zelfs een maat groter gemaakt om te proberen dit te voorkomen, maar geen geluk).
Ik zou ge?nteresseerd zijn in het proberen van Nike Free Run 3.0 Dámské de Fresh Foam 980 Trail, maar het is zeker een die ik zal moeten uitproberen alvorens te kopen. Ik zal geen andere schoen op het Fresh Foam-platform kopen als de pasvorm vergelijkbaar is met de wegschoen. De toebox in het pad van 980 ziet er een beetje meer afgerond uit in de bovenstaande foto, dus ik kan ze een kans geven als mijn LRS besluit ze op te slaan. In de tussentijd schreef mijn Nike Air Max 2017 Dámské buddy Sam Winebaum enkele gedachten op over de 980 Trail na een paar runs in een pre-release sample.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”