Cargando...

drop-lichtgewichttrainer die

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

drop-lichtgewichttrainer die

Mensajepor Labi1995 » Jue, 14 Jun 2018, 03:31

Sinds het schrijven van die post ben ik erin geslaagd om de kwestie voldoende op te lossen om het comfortabel te maken door de standaard 4,5 mm binnenzool voor een 3 mm Inov-8 binnenzool om te wisselen. De laatste is een geweldig hulpmiddel voor me geworden als ik een beetje meer ruimte in een schoen moet cre?ren. Een dikte verschil van 1,5 mm lijkt niet veel, maar het comfort is in dit geval aanzienlijk verbeterd. De Inov-8 inlegzolen zijn de enige dunne, vlakke inlegzolen waarvan ik op de hoogte ben dat deze Nike Air Max 95 Womensonafhankelijk van schoenen kunnen worden gekocht ($ 10 bij Zappos; als je nog andere kent, laat dan een reactie achter!)Nike Air Presto Mujer .
Ik heb geruchten gehoord dat New Balance de toebox-pasvorm aanpakt in de volgende iteratie van de schoen. Ik hoop dat ze dat doen, want het is het enige dat me echt weerhoudt om het sterk aan te bevelen. Als je smalle voeten hebt, zal het waarschijnlijk geen probleem zijn. Helaas lijken puntige toeboxes aanwezig te zijn op verschillende huidige New Balance-schoenen - ik heb de MT00v2 als gevolg van een slechte pasvorm geretourneerd en Nate Sanel was niet onder de indruk van de pasvorm van de nieuwe MT110v2 om soortgelijke redenen. Dit is teleurstellend gezien hoe goed de New Balance Minimus-schoenen aan de voorkant passen. De New Balance Fresh Foam is geen maximale schoen. Het is geen bijzonder zachte schoen. Nike Air Presto Womens In plaats daarvan is het een 4 mm drop-lichtgewichttrainer die een responsieve rit en een soepele overgang biedt. Als het beter bij mijn voet past, zou ik het zeker als Nike Roshe Run Femme een optie voor marathons beschouwen, maar de puntige toebox cre?ert een beetje te veel van een teen blaarvorming risico voor mij over lange afstand (niet te vermelden ik vind het niet leuk om mijn tenen te laten scrunchen samen). Het verwisselen van de binnenzool voor een dunnere heeft aanzienlijk geholpen, en ik denk dat New Balance hier een winnaar is als ze een paar kleine tweaks maken in v2.
Als je een smalle voet hebt en als een stevige en responsieve schoen, is de New Balance Fresh Foam 9Nike Air Max 2016 Damen 80 zeker het proberen waard. Ik ontmoette Sarah Canney in augustus 2012 in een hardloopworkshop die ik samen met mijn vriend en collega Brett heb gegeven Coapland. In die Nike Air Presto Womens tijd was Sarah 8 maanden zwanger van haar tweede kind en zij is de eerste en enige bijna zwangere zwangere loopster die ik ooit in een slow motion loopvideo heb vastgelegd. Sarah had als doel om de lente na de geboorte van haar zoon een marathon van 3:30 te laten lopen, maar ze herzag haar plannen en koos ervoor om de Big Lake Halve Marathon in Alton, NH te runnen, vanwege tegenslagen die ze ondervond bij haar terugkeer naar het rennen (zij bespreekt haar spijt over haar aanpak om terug te keren naar hardlopen hieronder).
Sarah verliet haar baan als docent in het voortgezet onderwijs om in 2012 fulltime thuis te blijven, en nu coacht ze hardlopers en schrijft ze over Nike Internationalist Femmehardlopen en leven op haar blog, Run Far Girl. Ze heeft ook uitgebreid geschreven over haar ervaring met rennen tijdens de zwangerschap en postpartum. Ik wilde al Nike Air Odyssey Dames lang een post publiceren over het thema hardlopen tijdens de zwangerschap (en om voor de hand liggende redenen kan ik hier niet uit ervaring over spreken!), En Sarah was dus de eerste persoon die ik dacht te vragen over het aanpakken van de onderwerpen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”