Cargando...

betekende dit gewoon wachten

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

betekende dit gewoon wachten

Mensajepor Banning » Mar, 13 Nov 2018, 05:54

Ik ontdekte een paar jaar geleden Bluetooth-headsets. Ik pendelen naar het werk fietsen elke dag en ik hou van het luisteren naar podcasts of muziek op mijn weg van en naar het kantoor.

Naast het overduidelijke voordeel dat er Adidas Zx Flux Damen geen kabels zijn, kunt u met Bluetooth-headsets (of koptelefoons) uw apparaat op afstand bedienen - telefoon, in mijn geval.

Zo kan uw telefoon bijvoorbeeld veilig worden opgeborgen in de binnenzak van uw jas of zelfs uw rugzak en kunt u een nummer overslaan, Adidas Zx 750 Mujer pauzeren, het volume aanpassen en zelfs bellen en gebeld worden.

Nadelen zijn dat u de batterijen moet opladen en dat ze meestal groter zijn Adidas Nmd Womens dan hun bedrade tegenhangers.

Ik probeerde een paar goedkopere headsets die ronduit vreselijk waren: een korte levensduur van de batterij, slechte geluidskwaliteit, slechte verbinding met de telefoon en tot op zekere hoogte ongemakkelijk.

Na veel vallen en opstaan ??heb ik besloten om wat geld (ongeveer 100 $) uit te geven aan een paar Sennheiser MM100.

De MM100 is een hoofdtelefoon die ik heb aanbevolen aan iedereen die ooit de Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen moeite heeft genomen om mij om advies te vragen. Ik hield van ze omdat ze op de fiets gebruikten - het geluid was geweldig, zeer stevig en gemakkelijk te dragen, vrij licht en bijna een volledige dag batterijstroom.

Enige nadeel: soms zou de hoofdtelefoon verbinding maken met de telefoon maar vanaf dat moment gewoon een dummy zijn zonder actieve bedieningselementen (geen volume hoger / lager, niet Adidas Gazelle Damen in- of uitschakelen). Toen dat gebeurde, betekende dit gewoon wachten tot de batterijen volledig leeg waren. Slechts een paar keer per maand gebeurd, maar vervelend genoeg.

Ik ren niet buitenshuis met een koptelefoon. Maar ik KAN NIET zonder hen op de loopband lopen. Ik zette een geweldige podcast zoals deze week op in tech en ga aan de slag.

De MM100 kon niet worden gebruikt: het zweet liet de sponzen volledig weken en ze waren veel te heet.

Ik was op zoek naar oordopjes en mijn eerdere ervaringen waren vreselijk. Ik wilde niet teruggaan naar slechte bas nadat mijn oren werden behandeld door de Sennheiser.

De beste verrassing voor mij was de micro-USB-kabel: deze oordopjes worden opgeladen met Micro-USB, dezelfde kabel die mijn mobiele telefoon en mijn Kindle oplaadt ... dat is gewoon perfect. De MM100 had een speciale Adidas Superstar Womens USB-kabel die het vervelend vond om overal met me mee te moeten blijven.

Als Bluetooth eerder is gebruikt, wordt het koppelen van de Bluebuds x gemakkelijk. Zet ze gewoon aan, ga verder met de bluetooth-instellingen op je telefoon / muziekspeler en koppel de hoofdtelefoon.

Het geluid is echt geweldig. Je kunt het blikje van tin vergeten zoals bij de standaard iPhone-oordopjes - deze komen in het oorkanaal en de knoppen dichten het geluid binnenin af.

Bass is eigenlijk sterk, drievoud is helder. Voor de geluidskwaliteit zou ik ze hetzelfde waarderen als de Sennheiser MM10. En het is een hoge standaard.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”