Cargando...

onbelemmerde fractuur van het

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

onbelemmerde fractuur van het

Mensajepor sweet » Lun, 12 Nov 2018, 07:49

Jack's bijdrage was cruciaal omdat zijn teamgenoot Jose Calderon tijdens de Indiana-wedstrijd op zijn voet stapte en leed aan een verstuikte enkelblessure waardoor hij de wedstrijd van woensdag niet had volgehouden.

Als Jack niet had kunnen spelen, zou de diepte van de Raptors nog meer zijn getest dan hij was.

Sonny Weems, die vijf keer begon sinds Nike Air Huarache Damen iPhone 6s anti-slip hoesje DeMar DeRozan leed aan een verstuikte Nike Air Max Ld Zero Femme rechter enkel in de praktijk meer dan een week geleden had carrièrepunten met 14 punten en 11 rebounds en leverde de vonk op.

'Sonny was energie en over vanavond,' zei Triano. 'Open de schijven in de vuilnisbak die de gucci-behuizing van de iPhone 6s heeft voltooid en heeft ook werken voor andere mensen gemaakt'.

'Het is leuk om eindelijk de kans te krijgen om uit te gaan en te spelen en te laten zien wat ik kan doen', voegde Weems toe.

Antoine Wright scoorde 18 seizoenspunten en zeven rebounds.

Hij maakte zijn derde start van het seizoen omdat Hedo Turkoglu uit was met een onbelemmerde fractuur van het orbitale bot onder zijn rechteroog in de eerste minuut van Sunday's waterdichte case voor de iPhone 8 plus tegen Indiana.

Turkoglu is uitgerust met een masker www.votagentilin.it en moet zich comfortabel voelen voordat hij kan terugkeren. Adidas ZX 700 Donna Artsen adviseren om zonder masker te spelen.

Jack zei dat hij zich Adidas Superstar Damen goed voelde toen hij terugkwam uit de wedstrijd tegen Indiana. Hij werd wakker alsof hij was getroffen door een virus en had een zere keel.

'Toen ik dit gevoel wakker werd, voelde ik me helemaal niet normaal, als ik 360 bewaak, dacht ik niet dat ik zou kunnen spelen,' zei Jack. 'Ik kwam daar ongeveer vier of vijf uur vóór de wedstrijd aan.'

Hij had enige behandeling, inclusief vloeistoffen, toen hij aankwam bij de ACC.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”