Cargando...

onderkant van dit hele complex

Temas de Geología General
Banning
Fluorita
Mensajes: 1147
Registrado: Vie, 08 Sep 2017, 08:54
Gender: None specified

onderkant van dit hele complex

Mensajepor Banning » Vie, 09 Nov 2018, 05:47

Zoveel hardlopers lijden aan chronisch strakke kuitspieren en de frustratie van kuitpijn als gevolg van hardlopen.

In de loop der jaren heb ik ontdekt dat zelfmassettechnieken zeer effectief zijn in het omgaan met strakke kuiten ... dit is iets waar ik aan moest werken vanuit persoonlijke ervaring!

Gelukkig zijn er een aantal verschillende technieken die u kunt gebruiken met de schuimroller om een ??geweldig zelfmassage-effect voor die benen te bieden.

In deze video neem ik je mee door drie van de belangrijkste technieken die ik gebruik voor de Adidas Tubular Femme kalfregio.

Laat me weten hoe je verder komt ??

Je kunt meer van James's advies over Kinetic-Revolution vinden en hier is onze aanbevolen schuimroller.

[Hier onder het transcript van de video]

. Het is James hier weer van Kinetic Revolution.

Ik ben gevraagd om een ??snelle video te maken over het rollen van schuim, met name voor die kalveren. Voor degenen onder u die van het idee houden me in pijn te zien, misschien een beetje van de terugverdientijd voor sommige oefeningen die ik je de afgelopen tijd heb laten doen, dit gaat waarschijnlijk best leuk voor je zijn omdat ik een hekel heb schuim dat mijn kuiten doet rollen.

Dat gezegd hebbende, het is enorm nuttig voor veel hardlopers. Het is een mooie omgeving waar een beetje zelfmassage vaak niet misstaat. Ik Asics Gel lyte 3 Womens wil je een snelle kleine routine laten zien waar je doorheen kunt werken om echt het meeste uit dit pakket te halen als het gaat om deze kuitspieren. Ik zal het je laten zien. We beginnen de schuimroller net onder de onderkant van dit hele complex, dus onder de Achilles. Vanaf daar konden we beginnen met het tegelijkertijd doen van beide benen en gewoon de last spreiden en een klein beetje gemakkelijk gaan, maar ik ben geneigd om recht naar binnen te gaan en één been per keer te doen.

Met één been tegelijk kunnen we het gewicht van het andere been eroverheen houden om echt te comprimeren. Vanaf hier neem ik het gewicht op mijn handen, en ik besteed het beste deel van een minuut gewoon op en neer werken, op en neer, mijn hele lengte van mijn kuit met de roller. Ik zorg ervoor dat ik niet alleen het been recht houd. Ik ga ook een Adidas Gazelle Damen beetje draaien en naar binnen draaien, zodat ik meer van een lateraal kalf krijg als ik gedraaid ben, meer van het mediale kalfcomplex als ik binnen geroteerd ben.

Ik krijg meer van gastroc als ik hoger in het kalf sta. Nogmaals, roterend, het is de laterale kop van gastroc. Roterend in, mediale kop van gastroc. Naarmate ik dat kleine beetje lager kom, krijg ik misschien net dat beetje meer in soleus. Als ik naar binnen rol, is misschien een klein beetje tibialis posterieur. Het ziet er zo uit. Minuten op en neer met veel uitrollen en veel inrollen, eigenlijk gewoon het gevoel dat je in elk belangrijk deel van dat kuitcomplex komt.

Terwijl je dat doet, wees op je hoede voor wat je voelt want op sommige punten zul je het gevoel krijgen dat je bijna over kleine dingen begint te bonzen, wat zal aanvoelen als kleine knobbeltjes of kleine Nike Air Max 2017 Damen knoopjes of kleine gebieden die voelen bijzonder zacht. Met die kleine gebieden wat ik dan wil doen, als je eenmaal door alle kanten bent gegaan, misschien zelfs een of twee keer, wil ik een van die gebieden vinden. Voor mij weet ik hier een beetje een plekje dat wat teder aanvoelde.

Comparte esto



Comparte esto


Volver a “Geología General”

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 18 invitados

cron