Cargando...

gecombineerd met uitzonderlijk

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

gecombineerd met uitzonderlijk

Mensajepor Banning » Vie, 09 Nov 2018, 05:37

Bij het verwijzen naar de foto die ik heb verstrekt, lijkt het erop dat het hoge profiel het beste werkt voor neutrale lopers, medium is de keuze Nike Air Max 95 Mujer voor lichte overpronators en het lage profiel is optimaal voor hardlopers met matige tot ernstige overpronatie. Na het doorlopen van het proces merkte ik dat ik een B2 was en ontving ik het hoge model Adidas Superstar Damen om een ??test te dragen.

In de maanden dat ik de zolen gebruik, merkte ik niet alleen een vermindering van vermoeidheid op, vooral in mijn kuitspieren, maar verkortte ook de hersteltijd na mijn lange runs. Ik heb last van het Morton-neuroom dat niet is verdwenen maar lang niet zo symptomatisch is als ik met deze inlegzolen loop.

De zolen passen goed in elke schoen waar ik ze heb getest, en brachten zelfs een beetje leven naar degenen die ik dacht met pensioen te gaan. De zool heeft een nul-daling, dus ze waren nooit invasief, hoewel ik wel een beetje tijd nodig had om me aan te passen omdat ze verschillen van een normale schoen-binnenzool. Nike Air Max Command Femme Het enige echte probleem dat ik had was dat ik niet zo lenig of agressief leek op de paden als ik graag zou zijn.

Nadat ze echter met een CurrexSole-vertegenwoordiger had gesproken, stelde Nike Air Vapormax Donna ze voor dat ik het RUNFREE-model zou proberen, omdat het misschien een betere pasvorm zou zijn.

Zijn deze inlegzolen voor iedereen? Misschien niet, maar ik kan wel zeggen dat de RUNPRO mijn vooroordelen hebben gewist door te spreken van een persoon die maar heel weinig dacht aan inlegzolen. Ik zou lopers vertellen dat CurrexSole zeker het proberen waard is. Ik heb zeker geld besteed aan veel slechtere accouterments.

Vandaag hebben we het debuut van de Nike Air Zoom Odyssey. De Odyssey is bedoeld voor hardlopers die een premium dagelijkse trainer zoeken die matige tot maximale ondersteuning biedt voor overpronatie, gecombineerd met uitzonderlijk comfort.

Het belangrijkste doel van de Odyssey is om uitzonderlijke stabiliteit te bieden, terwijl het evenwicht van een pluche rit en snelle overgang behouden blijft. Het bovenste Nike Air Max 2017 Damen deel bevat naadloos mesh-materiaal dat nu is bijgewerkt op veel Nike-modellen en is ontworpen om lichtgewicht en ademend te zijn.

Het bovenwerk van de vliegengaas is bedoeld om superieur comfort te bieden omdat het de hele voet omhult. De Nike-buitendraad, die erop gericht is om elke loper aan de klant de pasvorm rond het middenvoetgebied te geven, is afgeplat om meer steun en comfort te bieden. Een dunne plastic hielkap die vergelijkbaar is met die van de Nike Lunar Glide is ontworpen om de steun te vergroten en de hiel stabiel te houden en op zijn plaats te houden door de hele voetstreep.

De middenzool bestaat uit een drievoudig-dichtheidschuim dat is opgebouwd uit maanlijnschuim in de hiel tot teen, plus schuim in de hiel in de hiel, samen met dynamische ondersteuning, en elk is ontworpen voor een lichtgewicht duurzaam Asics Gel lyte 5 Dames materiaal . Een nieuw type dynamische ondersteuning met geribbelde paal of pilaren, die aan de mediale zijde te zien zijn als ze van hiel tot teen lopen, helpen bij stabiliteit en overpronatie.

Deze unieke middenzool is bedoeld om de stabiliteit te vergroten en comfort te bieden tijdens de grondaanval voor een soepele overgang. De buitenzool bestaat uit een duraline geblazen rubber in de voorvoet voor een goede demping, terwijl een hoog schuurrubber in de hiel bijdraagt ??aan de duurzaamheid tijdens het hardlopen. De zool bevat flexibele groeven en rubberen afvalreling voor verhoogde flexibiliteit tijdens de hele overgang. De Odyssey wordt geleverd met een hak van hiel tot teen van 12 mm.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”