Cargando...

vier millimeter en heeft aangetoond

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

vier millimeter en heeft aangetoond

Mensajepor sweet » Mar, 23 Oct 2018, 06:36

Twee weken geleden had ik het voorrecht om een ??paar dagen in Michigan te kunnen doorbrengen met de Adidas Ultra Boost Womensontwerp- en marketingteams achter de Merrell Barefoot-schoenenlijn. Merrell had me uitgenodigd en Jay Dicharry, die in zijn labo bij UVA wat test voor hen, om de staat van de markt voor hardloopschoenen te bespreken, om samen te vatten wat we weten over het lopen van vorm, en om een ??beetje te brainstormen over de toekomst van hun schoenenlijn. Zoals tot nu toe mijn persoonlijke beleid was, accepteerde ik geen advieskosten voor de reis - ik vind het gewoon leuk om met mensen te werken die gepassioneerd zijn over het maken van innovatieve schoenen. Merrell in het bijzonder is een bedrijf dat ik respecteer, en elke persoon die ik heb ontmoet van het bedrijf was fantastisch. Ze zijn de echte deal en het was best leuk om met ze aan de oevers van Lake Michigan rond te hangen (eerlijk gezegd, een 'zakelijke' ontmoeting met een Adidas Stan Smith Dames buitensportbedrijf is heel anders dan alle andere die ik ooit heb meegemaakt - betrokken veel fietsen, hardlopen en een paar dappere zielen deden zelfs een beetje zwemmen!Nike Benassi Damen ). Even terzijde, het was bijzonder interessant om daar te zijn, net zoals Merrell's moederbedrijf Wolverine Worldwide Saucony had overgenomen - het zal interessant zijn om te zien hoe de twee bedrijven in de toekomst met elkaar omgaan.

Een van de coole dingen om een ??deel van de reis op het ontwerpbureau van Merrell te zijn, is dat ik een heel stel schoenen heb kunnen zien die ze in de maak hebben. Schoenbedrijven staan ??meestal geen bespreking van producten in ontwikkeling toe, dus ik heb niet veel gezegd over het meeste van wat ik zag, maar ik kreeg vandaag een e-mail van Merrell die mij de OK gaf om te posten over hun nieuwe M-Connect-schoenenreeks , die ze vandaag aankondigen. Hier is een fragment uit het persbericht van Merrell over M-Connect:

"M-Connect Series omvat vier collecties die zijn ontworpen voor grondverbinding, Nike Air Max 2015 Donna maar die op verschillende platforms zijn gebaseerd op activiteit - van Barefoot en Bare Access tot Multi-Run met Mix Master en Multi-Hike met Proterra. Ze zijn allemaal gebouwd met behendigheid in het achterhoofd en vari?ren van een helling van nul tot vier millimeter van hiel tot teen en gestoffeerde demping voor een betere respons op de grond en de nodige bescherming, afhankelijk van het eindgebruik en het terrein.

Merrell Proterra is een gloednieuwe multi-hike collectie die innoveert met een agile benadering van een traditioneel wandelproduct. Het ontwerp combineert Merrell's erfgoedprestaties met Merrell Barefoot-lessen voor snelle, ademende en duurzame wandelschoenen en -laarzen. Proterra is gebouwd op een druppel van vier millimeter en heeft aangetoond de stabiliteit van een persoon te verbeteren door een buitenzool die Asics Gel Quantum 360 Damen contact met de grond verbetert en een bovenliggend patent waarvoor de Stratafuse ? -technologie wordt gebruikt. Stratafuse injecteert de voetkooi in het bovenwerk van het gaas en smelt het samen voor een lichte pasvorm, natuurlijke beweging en ongelooflijke duurzaamheid.

Bovendien krijgt Merrell Barefoot een grote update met een verhoogd grondgevoel en een nieuw bovenontwerp voor hardlopen en fitness. Bare Access krijgt ook een ontwerpupdate met een betere massaverbinding en een hoger ontwerp, maar onderhoudt een minimaal gedempte rit met acht millimeter M Bound ? -demping overal. Voor multi-run-activiteiten zijn Mix Master-sneakers snel, flexibel en licht en gebouwd op een val van vier millimeter voor multitasking-activiteiten. "

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”