Cargando...

besluit om met zijn gezin

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

besluit om met zijn gezin

Mensajepor sweet » Lun, 22 Oct 2018, 09:28

Running Warehouse wil dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Items kunnen op elk moment worden geretourneerd, nieuw of gebruikt, binnen 90 dagen na Nike Air Pegasus 83 Mujer de originele factuurdatum.

Om een ??terugbetaling of omruiling voor de volledige waarde van uw aankoop te ontvangen, moeten Nike Air Max 90 Mujer Blancas producten binnen 90 dagen na de oorspronkelijke factuurdatum in nieuwe, winkelgekochte staat worden geretourneerd.
Producten geretourneerd in gebruikte of versleten staat binnen 90 dagen na de originele factuurdatum kunnen worden ingewisseld voor een ander artikel of komen in aanmerking voor een tegoedbon voor de volledige waarde van de aankoop. Houd er rekening mee dat, hoewel we willen dat u tevreden bent met uw aankopen, een excessief aantal gebruikte aangiften binnen een periode van twaalf maanden uw geschiktheid voor uitwisselingen of winkelkrediet beperkt.
Producten die meer dan 90 dagen na de oorspronkelijke factuurdatum worden geretourneerd, komen mogelijk in aanmerking voor een winkelkrediet naar eigen goeddunken van Running Warehouse.
Let op: Adidas NMD Femme PayPal-teruggaven die meer dan 60 dagen na de oorspronkelijke betaling worden gedaan, worden beschouwd als nieuwe betalingen en normale PayPal-kosten voor het ontvangen van geld worden gemaakt. Running Warehouse zal de waarde van het geretourneerde product terugbetalen; het totale bedrag dat wordt ontvangen, geeft de restitutie minus eventuele PayPal-kosten weer.
Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Een van de beste dingen om gedaan te worden met mijn eigen boek is dat het me de tijd heeft gegeven om boeken opnieuw te lezen voor het plezier (behalve, ahem, mijn lezing van de serie Hunger Games vorige winter ... ). Het eerste boek dat ik na het insturen van mijn laatste manuscript oppikte was Running With the Kenyans van Adharanand Finn (openbaarmaking: dit boek was een gratis in de media uitgegeven kopie door Random House).

Running With the Kenyans is een boek waar ik al Adidas Superstar Femme Noire heel lang naar uitkijk. Ik was bekend met het werk van Finn door een reeks artikelen die hij schreef voor The Guardian over hardlopen in Kenia, waarvan ik een deel heb overgenomen in mijn eigen boek. Zijn beschrijving van Kid's racen op blote voeten in Kenia was van bijzonder persoonlijk belang.

Het boek is in wezen het verhaal van hoe Finn, een man van mijn eigen leeftijd, besluit om met zijn gezin zes maanden naar de stad Iten, Kenia, te verhuizen om bij de beste lopers op afstand van de wereld te trainen en te leven. Zijn motivaties zijn talrijk: om een ??avontuur met zijn familie te ervaren, om nog een keer te kraken om zijn hardloopprestaties te verbeteren door te trainen met de besten, en om te zien of hij enkele van de "geheimen" kon ontdekken die de Keniaanse hardlopers zo verdomd goed maken op wat ze doen.

Er is veel leuk aan dit boek. Omdat ik een vrij zelfcompetitieve hardloper was en een vader van jonge kinderen, Nike Air Max Zero Mujer kon ik me op individueel niveau identificeren met Finn, en het persoonlijke verhaal sloeg een snaar bij me. Gedeeltelijk reisverslag, deels lopend boek, hardlopen met de Kenianen is goed geschreven en snel gelezen - het is een boek dat ik moeilijk kon neerzetten. Een van de dingen die ik het leukst vond aan het boek, is dat het een kijkje geeft in de levens en persoonlijkheden van de atleten die de meeste grote afstandswedstrijden ter wereld hebben gewonnen. Onder de cast van personages vallen verschillende hardlopers die in iets meer dan een maand meedoen aan de Olympische Spelen in Londen - het is moeilijk om dit boek te lezen en geen reis naar Kenia te willen maken om deze fantastische individuen de donderdag-fartlek in Iten te laten zien!

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”