Cargando...

mijl terug naar huis te rijden

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

mijl terug naar huis te rijden

Mensajepor sweet » Lun, 22 Oct 2018, 08:34

Zoals de meeste mensen in de VS heb ik de afgelopen weken te maken gehad met warmteaccumulatie. Mijn runs hebben zich traag gevoeld, mijn hartslag is ver Nike Roshe Run Damen boven het niveau verheven dat ik voor mijn inspanningen zou moeten nemen, en ik loop meer dan 3 mijl in een hitte van meer dan 90 graden. Het probleem is dat ik het echt leuk vind om op warme dagen te hardlopen, dus ik heb de neiging om er gewoon mee om te gaan totdat mijn lichaam zich aanpast.

Vanmorgen moest ik de auto van mijn vrouw binnenhalen voor wat terugroepwerk. Mijn gebruikelijke tactiek bij dergelijke gelegenheden is om de auto binnen te rijden en dan 6 mijl terug naar huis te rijden. Echter, de temperatuur vanmorgen dreef naar de jaren 80 en ik had echt geen zin om te rennen, maar helaas had ik echt niet veel keus. Dus, ik heb mezelf vanaf het begin gezegd dat ik zou lopen als het nodig was om een ??relatief constant niveau Asics Gel Lyte 5 Femme van inspanning te behouden (ik had deze aanpak vorig jaar op dezelfde route gebruikt met Adidas Tubular Mujer temperaturen die 100 graden duwen - het wordt echt heet in NH in de zomer).

Ongeveer drie mijl op de vlucht voelde ik me eigenlijk veel beter dan ik had verwacht, en mijn strategie om de heuvels op te lopen verliep behoorlijk goed. Ik besloot om de lange weg naar huis te nemen, die meer dan 11 km zou zijn - langer dan ik geruime tijd heb gelopen. Ik vervolgde mijn wandeling bergopwaarts, rende over flats en de downhills-strategie en finishte uiteindelijk 12.25 mijl in een dieptepunt van 8:30 min / mijl. Voor hydratatie was alles wat ik had een enkele fles water in de hand, wat meer dan genoeg was om me er doorheen te krijgen.

Waarom dit verhaal delen? Vooral omdat ik het vaak moeilijk vind om mezelf te dwingen om te lopen als ik uitloop, ook Nike Air Max Tavas Femme al is het verstandig om te doen. Maar door dit vandaag te doen, ben ik er vrij zeker van dat ik Nike Air Max 90 Damen het rennen echt sneller heb volbracht dan dat ik had geprobeerd de hele weg te lopen. Ik voelde me beter dan ik, zelfs na een paar recente vijf milers die me volledig in de steek lieten omdat ik probeerde te hard te rennen. En ik kreeg mijn eerste lange termijn voor wat ik hoop dat een terugkeer zal zijn naar de Smuttynose Marathon in oktober.

Dus ik moet dit soort dingen soms als een herinnering aan mezelf opschrijven - het is prima om te lopen als de omstandigheden dit vereisen. Op de lange termijn (geen woordspeling!) Is mijn lichaam beter af dan wanneer ik probeerde door te duwen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”