Cargando...

dit zijn de remklauwen

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

dit zijn de remklauwen

Mensajepor sweet » Vie, 19 Oct 2018, 04:22

Meer dan twee jaar geleden schreef ik een bericht over wat er precies wordt bedoeld met de zinsnede 'hielneus neerzetten' en die post blijft een van de meest gelezen op deze blog. Simpel gezegd, drop is Nike MetCon 2 Womens het hoogteverschil tussen de voet van de hiel en de bal van de voet als je in een schoen staat.

Val kan worden gemeten als het verschil in stapelhoogte (buitenzool + tussenzool + dikte binnenzool) tussen het midden van de hiel en de voorvoet van de schoen (ik meet over het algemeen de voorvoethoogte ter hoogte van de bal achter de kleine teen sinds het eerste contact is gemaakt) gemaakt op de laterale marge van een schoen - dit zijn de remklauwen die ik gebruik voor deze metingen). De aanwezigheid van een hiel-voorvoet differentieel betekent dat Asics Gel Quantum 360 Mujer er een neerwaartse helling is (zie het diagram hieronder) van hiel tot voorvoet (net als percentage helling op een weg) en de hoek tussen deze hellende lijn en een lijn die zich parallel aan de voorvoet uitstrekt een vlak grondoppervlak staat bekend als de hellingshoek: "Drop" is een Adidas ZX 850 Femme standaardmeting geworden die wordt gerapporteerd voor hardloopschoenen (bijv. Running Warehouse meldt dit voor bijna alle schoenen die ze dragen). Er is echter veel discussie over hoe significant schoenendaling voor een hardloper is, en ik heb zelf betoogd dat het aantal verschillende dingen kan betekenen voor verschillende schoenen. Maar vanuit een praktisch oogpunt zullen schoenen die hoger zijn in hun hielvoorvoet, de voet in een meer plantaardige ge?nspireerde richting Nike Air Vapormax Mujer plaatsen dan wanneer iemand op blote voeten op een vlakke ondergrond zou Nike Air Max Command Damen staan ??(stel je voor dat je voet bovenop de hierboven weergegeven driehoek wordt geplaatst - je enkel moet worden geplant voor de voet om op deze helling te rusten terwijl je rechtop staat).

Eén ding om in gedachten te houden over het laten vallen van de hiel voorvoet is dat het specifieke effect dat het zal hebben op de hoek van de enkel / voetori?ntatie, afhankelijk is van de lengte van de voet. Een verschil van 10 mm over de lengte van de voet van een peuter zal een veel uitgesprokener effect hebben dan hetzelfde verschil bij een volwassen mannetje met maat 12 voet. Zie het onderstaande schema voor een visuele afbeelding:

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”