Cargando...

de rummelige jeg har

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

de rummelige jeg har

Mensajepor sweet » Vie, 19 Oct 2018, 01:36

New Balance Minimus MT20v2 er efterf?lgeren til "massemarked" -versionen af ??New Balance Minimus Trail MT10. Jeg har aldrig helt forst?et begrundelsen for hvorfor New Balance g?r b?de MT10 og MT20, da de stort set er den samme sko med lidt forskellige Adidas Superstar Donna Grigie designs, men jeg tror de har deres grunde.

Jeg har nu haft MT20v2 i flere m?neder. Jeg har gjort en r?kke k?rer i dem, og har brugt dem temmelig omfattende til b?de afslappet slid og lidt vandreture. Samlet set har min erfaring med skoen v?ret god, og jeg var villig til at skrive en anmeldelse, der h?vdede, at MT20v2 var en dramatisk forbedring i forhold til den oprindelige New Balance Minimus Nike Air Max 95 Femme Trail MT10 (som gav mig problemer siden forfodb?ndet var for stramt). Af grunde kommer jeg til nedenunder, jeg er nu ikke s? sikker p?, at jeg kan g?re det.

Meget som den oprindelige Minimus Trail, er MT20v2 en lavprofilet trailesko uden en rockplade, og den har fladskruer, der g?r den velegnet til b?de vej- og lyssporarbejde (dvs. en hybridsko). Jeg m?ler sin stabelh?jde ved 13mm h?l: 9mm forfod, Nike Cortez Femme s? det er en 4mm drop sko ligesom Nike Metcon Mujer MT10, og den vejer i lige omkring 6,5oz i min st?rrelse 10. Toeboxen er utrolig rummelig, nok en af ??de rummelige jeg har slidt for nylig. Komfort er fremragende, og skoen ser fantastisk ud. Jeg har faktisk helt nydt min oplevelse hidtil med denne sko. Det l?ber godt - super fleksibel og lige nok pude til at tage kanten af ??p? vejen, mens den stadig f?les som en meget minimal sko. Jeg har ogs? brugt det som en vandreture p? en tur op til det nordlige NH, og det udf?rte sig s?rdeles godt ogs? til det form?l (i min erfaring er mindre s?leh?jde = mindre tilb?jelige til at rulle en ankel). I det seneste har jeg brugt det meget til fritidst?j og har endda b?ret det til at arbejde flere gange. Til alle form?l har det fungeret f?nomenalt godt, selvom jeg ikke ville anbefale det til at k?re p? robuste stier, Nike Air Pegasus 89 Damen da det ikke er frygteligt beskyttende. Faktisk er min eneste klage over skoen, at tungenes marginaler har tendens til at kr?lle, hvilket g?r det sv?rt at f? tungen til at ligge fladt, n?r de sl?r dem op.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”