Cargando...

heel open en acceptabel zijn

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

heel open en acceptabel zijn

Mensajepor sweet » Mié, 17 Oct 2018, 07:14

Gelukkig is Erin heel goed in wat ze doet en kon ik haar in de gaten houden terwijl we door de klas vorderden - het lukte me niet om te verdwalen. Het feit dat ze me thuis een beetje heeft bijgeleerd hielp, en als Taekwondo-beoefenaar hielp ik mezelf met een deel van de balans en Nike Air Zoom Odyssey Damen hield ik vast. Maar ik ben niet Nike Air Max Classic Bw Damenflexibel en dat werd heel duidelijk. Ik heb het overleefd, ik heb een goede workout gehad en ik heb er echt van genoten.

Erin vertelde me van te voren dat beoefenaars van yoga heel open en acceptabel zijn en dat ik niet ge?ntimideerd of in verlegenheid gebracht hoefde te worden. Ze zei dat mensen in de klas naar binnen kijken en meestal niet letten op wat anderen doen. Ze had gelijk - ik voelde me heel comfortabel en ik zou het opnieuw doen zonder angst.

Ik weet dat voor sommige mensen die beginnen te lopen, het net zo intimiderend (zo niet moreso) is als voor mij om vandaag naar de yogales te gaan. Verlegenheid, de gedachte dat anderen kunnen wijzen of lachen, de overtuiging dat het gewoon te moeilijk is - dit zijn de irrationele gedachten die ervoor zorgen dat veel mensen hun schoenen nooit opknappen Nike Air Pegasus 89 Femme (of hun yogamatten afrollen)Nike Air Max 2016 Damen . Zoals met zoveel dingen, is het die eerste stap die het moeilijkst is. Toen ik 5 jaar geleden begon te rennen was ik vreselijk uit vorm - 190 pond en nauwelijks in staat om een ??paar kilometer te lopen. Ik herinner me dat ik me heel ongemakkelijk en niet op mijn plaats voelde toen ik mijn eerste race uitvoerde. Maar als ik bedenk waar die eerste stap in de loop van de afgelopen 5 jaar heeft plaatsgevonden, doet het me denken aan het belang van stappen buiten je comfortzone. Je kunt niet veel bereiken als je het niet probeert, en dat is een les die ik keer op keer heb geleerd.

Tegenwoordig zie ik een duidelijk nieuwe hardloper, misschien iemand die echt niet in vorm is, ik lach niet, en ik wijs geen vingers aan. Verre van dat. In plaats daarvan zijn mijn gedachten van stille aanmoediging. Een mentale high-five als je wilt. Niets Nike Air Max Command Womens maakt me gelukkiger dan iemand die ernaar streeft hun gezondheid te veranderen, en het leven ten goede. Ik garandeer dat de meeste andere lopers zich op dezelfde manier voelen - we zijn een ongelooflijk ondersteunende gemeenschap.

Ik weet niet waar de eerste stap van vandaag me zal brengen, maar ik bedank Erin omdat hij me opdringt en ik moedig je aan hetzelfde te doen. Neem de eerste stap, probeer iets nieuws of motiveer iemand anders om hetzelfde te doen. Je weet nooit wanneer iets dat aanvankelijk intimiderend lijkt, je leven letterlijk kan veranderen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”