Cargando...

at skyde til en under

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

at skyde til en under

Mensajepor sweet » Vie, 12 Oct 2018, 06:23

Jeg har f?et nogle sp?rgsm?l i kommentarfeltet i min seneste tr?ningsopdatering om, hvordan mit tempo p? mit lange l?b virkede ret hurtigt givet mit marathonm?ltid p? 7: 45-8: 00 min / mile. I stedet for at efterlade en lang kommentar som svar, regnede jeg med at jeg ville skrive et indl?g, der Nike Air Presto Womens forklarede min tilgang til lange k?rsler, og hvorfor mit tempo p? lange k?rsler denne tr?ningscyklus kun har v?ret lidt langsommere end min m?lkonkurrence.

Jeg abonnerer generelt p? filosofien om, at lette lange l?ber skal k?res i et tempo omkring 1: 00 / mile langsommere end m?let marathon tempo. Min marathon PR (3:15:21) blev sat for to ?r siden i omtrent et 7:30 / mile tempo, s? hvis jeg var i en tilsvarende tilstand nu ville det foresl? et tempo p? 8:30 eller mere for mine lange k?rsler. Jeg l?b 16 s?ndag i s?ndag i 8: 10 / mile, s? lidt hurtigere end det.

Langt l?b giver aerobisk fordel, men hovedm?let for mig er at f? benene til at fungere i lang tid (dvs. tid p? f?dder). At k?re for hurtigt p? lange k?rsler har tendens til at t?rre mig ud i flere dage, og dermed Asics Gel Lyte 5 Femme p?virke efterf?lgende tr?ningsl?b. Problemet for mig lige Adidas Ultra Boost Mujer nu er, at jeg ikke tror jeg er i god nok form til at k?re en PR i for?ret. Jeg satte en halvmarathon PR i efter?ret (1:27:36), men min tr?ning led under vinteren, jeg satte et par pund, og det har kun v?ret inden for den sidste m?ned eller s?, at min kilometertal er kommet tilbage til marathon tr?ningsniveau. At vide, at min bedste tid p? Vermont City Marathon kurset var lidt over 3:30, satte jeg et konservativt m?l at skyde til en under-3:30 i for?ret, med h?b om at det vil s?tte mig p? h?jre fod p? vej ind i sommer tr?ning og et m?l for et hurtigt l?b i efter?ret.

I lyset af disse m?l har min tilgang til lange k?rsler v?ret at bare l?be af f?lelse. Jeg ser sj?ldent p? min GPS til pacing, jeg g?r bare og lad min krop fort?lle mig, hvor hurtigt det vil k?re. Jeg finder Adidas Stan Smith Femme ud af at jeg har tendens til at bos?tte sig i mellem 8: 00-8: Nike Air Max Jewell Damen 10 / mile for mit behagelige, hurtige tempo. Fors?ger at tvinge mig til at k?re langsommere g?r det faktisk, som om jeg arbejder h?rdere, s? det jeg g?r i stedet er at g? op ad de virkelig stejle bakker, hvis jeg f?ler mit hjerte begynder at pounde (de fleste lange l?b hvor jeg bor omfatter nogle betydelige bakker) . Hvis jeg vil tvinge et l?b til at v?re meget let, tager jeg normalt min s?n i BOB-klapvognen, men jeg er ikke modig nok til at g?re det for tocifret kilometertal.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”