Cargando...

fantastische kilometers in de

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

fantastische kilometers in de

Mensajepor sweet » Vie, 12 Oct 2018, 06:17

Liep intervallen op de baan met mijn plaatselijke hardloopclub. 1 mijl warm-up, twee ronden met stappen op de rechte stukken, dan 2 × 200 op 5k tempo, gevolgd door 6x 800 op 5k tempo. 200 meter jogt er tussendoor. Beheerd sub-6: 00 mile-tempo comfortabel op de meeste van de 800s, erg blij daarmee. Geen problemen met de voeten. Adidas Takumi Sen aan Nike Air Max 90 Femme Noir de voeten.

Woensdag: 3.63 mijl op 8:3Nike Air Max 2017 Donna 6 tempo. Makkelijk te doen met Jack (de hond), grote kinderen gingen mee op de fiets. Kinderen brachten het grootste deel van het hardnekkige gekibbel door, Jack besloot om iemand anderhalve kilometer in de ren te poepen, dus moest het voor de rest van het rennen in een plastic zak dragen (de dingen die je doet om attent te zijn ...). Geen ontspannende run. Eerst rennen in de Nike Free 5.0 - niet slecht, behalve blaren aan de buitenkant van mijn tenen. Niet genoeg ruimte op de laterale zijde vanwege de gebogen laatste.

Donderdag: 5.32 mijl op 8.09 uur tempo. Makkelijk, niet veel te zeggen over deze. Brooks PureCadence 2 aan de voeten.

Vrijdag: 15 km in een tempo van 7:20 uur. Ik geef deze de schuld van de nieuwe Saucony Kinvara 4. Caleb bestelde 2 mijlen gemakkelijk, 6 op marathonsnelheid en 1 Asics Gel Lyte 5 Mujer cooling-down. Wond op 9+ is ongeveer 20-30 Nike Air Max 270 Femmeseconden sneller dan het marathontempo. Ik voelde me te goed om te vertragen!

Zaterdag: geplande peildag, het 3e verjaardagsfeest van de jongste zoon!

Zondag: 18.18 mijl op 8:06 tempo. Goede muziek in de oren, nieuwe schoenen aan de voeten (Saucony Fastwitch 6) en 18 fantastische kilometers in de boeken. Dit was de zelfvertrouwenboost die ik nodig had. Koos voor een beetje een plattere (relatief gesproken) route dan mijn laatste lange runs, en voelde de kracht die de heuvels in mijn benen hebben opgebouwd. Ik voelde me heel goed, dus liep ik progressief sneller in de tweede helft (zie splits hieronder) en voelde me sterk tot het einde.

Nam het risico dat ik mijn eerste run in een schoen op de lange duur zou maken, maar was verrast door hoe goed de Fastwitch 6 voelde - ik had het niet verwacht Nike Air Max 97 Damen sinds de laatste FT die ik droeg geen persoonlijke favoriet was. Hij droeg een hartslagmeter voor schoppen en zweefde rond 140 bpm gedurende de meeste van de eerste 10 mijl, de gemiddelde HR voor de run was 149 bpm. Ik heb geen vloeistoffen gedronken tijdens de run, zonder enig effect, en heb op 12 een gel genomen. Ik heb de neiging om te overhydrateren (landde me in de med-tent na Boston 2011), dus ik experimenteer de laatste tijd wat met mijn hydratatie.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”