Cargando...

sten alle mine bjergstier

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

sten alle mine bjergstier

Mensajepor sweet » Vie, 12 Oct 2018, 05:40

Stakh?jderne for b?de Sense og Ultra er rapporteret af Running Warehouse for at v?re omkring 19 mm h?l og 15 mm forfod. De har h?rdet mellems?len i Ultra, formodentlig at lette for tidlig degenerering af dette afsnit af skoen.

?verdelen: Meget lille ?ndring har fundet sted i udformningen af ??den ?vre. Der er en lille udvidelse af h?rdere / beskyttende materiale over t?en i Ultras. Det samme Nike Air Max Tavas Donna stof findes i begge sko og er klart lavet af letv?gts og meget fleksibelt materiale. Dette tillader delvis for skoens samlede v?gt, men undergraver desv?rre skoens levetid til en vis grad. Dette vil sandsynligvis v?re mere et problem for forfoot l?bere med bredere f?dder (det har v?ret for mig). N?r skoen r?rer jorden under et l?b, bliver f?dderne naturligt Adidas Zx Flux Donna sk?v og trykket er placeret p? skosiden. Mit f?rste par sanser begyndte at rive p? den mediale side af skoen (ved siden af ??hvor t?erne bukkede) efter ca. 100 miles. Mit andet par sanser viser noget slid p? dette sted efter omtrent samme afstand, men har ikke begyndt at rippe endnu (jeg gik ogs? op i fuld st?rrelse i mit andet par, hvilket giver lidt mere Nike Air Max 97 Dames plads til fodspalt). Ultras har omkring 150 trail miles p? dem og viser lidt slid i samme omr?de.B?de sko har de ultra-tynde endnu imponerende fjedrende hastighed sn?reb?nd. Som andre Salomon-skohugger tuckes de overskydende sn?reb?nd bekvemt under en ?rme p? toppen af ??tungen.

Sammenfatning: Som jeg n?vnte f?r, er det mine go-to sko til n?sten alle mine bjergstier. N?r det kommer til meget glatte eller ubehagelige forhold, er der angivet noget andet. Skoene er begge dyre. Nike Air Max 2017 Womens Ultras er i ?jeblikket $ 180 og Sense er stadig $ 200 (selv om nogle tilbud er for nylig optaget online, da lagre g?r plads til Ultra). N?r det er sagt, har der tydeligvis v?ret en utrolig stor opm?rksomhed p? designet af disse sko, og du f?r hvad du betaler for. V?r forsigtig, men hvis du begynder at l?be i et af disse sko, er du usandsynligt, at du vil Adidas Zx 750 Womens afregne for meget andet. De leder f?reren i deres kategori, h?nder ned efter min mening.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”