Cargando...

randen smaller worden

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

randen smaller worden

Mensajepor sweet » Mar, 25 Sep 2018, 02:47

Ik zal meer commentaar geven op de tussenzool in de ride-sectie, maar het schuim is van hoge kwaliteit (ik heb tegenstrijdige stukken gezien dat Phylon full-length is en andere plaatsen melden dat het een Cushlon ST met dubbele dichtheid is in de voorvoet en Cushlon LT in de hak ... Ik heb het vóór de beoordeling niet op de ene of andere manier kunnen bevestigen).

Het buitenzool materiaal is over het algemeen prima, zo niet een beetje te zacht van een compound (de nokken dragen vrij snel). Het loopvlakpatroon, vooral in de hiel, is dom in mijn hoofd omdat het veel gewicht toevoegt zonder Nike Air Max Thea Mujer tastbaar voordeel. Ik begrijp ook niet waarom ze niet alleen een volledige buitenzool hebben zonder de lijn van blootgelegde EVA die de randen van het midden van de buitenzool scheidt. Dit zorgt voor een veel zachtere rand voor de schoen, waardoor de Adidas Zx 700 Damen precisie afneemt en de randen smaller worden op meer technisch terrein. Afgezien van klachten is de tractie voldoende op droge oppervlakken. Ik heb ze niet in de modder laten lopen, maar zou verwachten dat ze ontbreken vanwege de relatief ondiepe nokdiepte. De pasvorm is fantastisch qua comfort en gemiddeld qua veiligheid. Het is een vrij lage volume-pasvorm met een lage toebox-hoogte en een meer sokachtige snit voor het gehele bovenwerk.

Ik ben gemengd over het gebruik van Flywire in het bovendeel. Hoewel ik geen grote problemen heb gehad, is de vergrendeling van de middenvoet en de Adidas Stan Smith Womens zijdelingse stabiliteit op het platform niet zo goed als wat ik gewend ben met inov-8 of Merrell-schoenen. Ik ben hier echter wel mee in overeenstemming gekomen en gebruik de schoen gewoon niet op meer technisch terrein dat een veiligere pasvorm vereist Nike Air Max Zero Damen (en een scherpere middenzool; hieronder meer). Als het bovendeel niet zo comfortabel was als het is, zou ik niet gelukkig zijn met de beveiliging ervan; zoals het is, is de pasvorm nog steeds erg mooi en comfortabel voor zelfs lange uitstapjes. Ik vond de Kiger moeilijk te plaatsen met betrekking tot de rit. Aan de ene kant voelde het enigszins responsief en snel en aan de andere kant voelde ik dat het enigszins zacht was in vergelijking met wat ik gewend ben. Het scheren van de hiel hielp de stabiliteit van de rit in de hiel op oneffen ondergrond. Ik zou ook zeggen dat de zachtheid minder opvalt op zeer harde paden, en is bijna welkom op de stoep. Ik vermoed dat deze reactie waarschijnlijk te wijten is aan mijn ervaring met en voorkeur voor stevige en responsieve schoenen.

In zijn voordeel is de Kiger de eerste schoen met een Asics Gel Lyte 3 Mujer merkbaar kussen en zachtheid die ik eigenlijk leuk heb gevonden voor hardpack trails. Het lijkt alsof elke keer dat ik erin ren, ik het meer leuk vind dan het run-voor-einde, dus een deel ervan moet misschien gewoon wennen aan de zachtere schoen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”