Cargando...

lo in een verklaring. "Dat is waar de

Temas de Geología General
caicai2017
Fluorita

lo in een verklaring. "Dat is waar de

Mensajepor caicai2017 » Vie, 13 Jul 2018, 02:31

Met het naderen van de Wereldbeker, zal Nike zijn nieuwste samenwerking met Off-White Adidas ZX 750 Womens leider Virgil Abloh uitbrengen. Het resultaat is een lijn die zowel Abloh's liefde voor voetbal viert als zijn visie op de sport. Zijn Nike x Off-White collectie, de Nike Air Huarache WomensFootball, Mon Amour, heeft Abloh in staat gesteld herinneringen aan zijn jeugd op te roepen, waaronder luisteren naar hiphop op weg naar voetbalwedstrijden op de middelbare school, volgens de Swoosh. Het gaf hem ook de gelegenheid om zijn interesse in levensstijl en sportbranding te combineren, zei Nike. De sneaker in de line-up is de Nike Flyknit Zoom Fly, waarvan Nike zegt dat deze teruggaat naar Abloh's iteratie van de Mercurial voetbalschoen.
"Ik wilde communiceren waar een speler de bal slaat. Dus ik zette stippen Nike Air Max 90 Womens Black op de laars; als je de bal gaat slaan, is je voet-oogco?rdinatie in feite de enige toevalskans, "zei Ablo in een verklaring. "Dat is waar de collectie mee www.royerimprimeur.fr begon, deze hardloopschoenen die lijken op je eigenlijke boot op het veld, zodat je de hele tijd onbewust traint. Daarna heb ik die esthetiek van onderaf toegepast.Nike Air Max 90 Femme Grise "
Afgezien van de sneakers heeft de collectie kleding zoals voetbalshirts. Op een recente vrijdagochtend kreeg een selecte groep van Nike's grootste fans een waarschuwing. Een nieuwe versie met een beperkte oplage van de Cortez-hardloopschoen van het merk, een old-school nylon sneaker oorspronkelijk uitgebracht in 1972, stond op het punt te laten vallen. De release gebeurde tijdens het NBA All-Star Weekend in Los Angeles, en de schoenen - rood, wit en zwart, met de woorden "do not trip" versierd met veters - zijn gemaakt Nike Air Max 90 Femme Fleur in samenwerking met rapper Kendrick Lamar, een lokale legende.
Klanten ontvingen de melding via een app genaamd Snkrs, die Nike het afgelopen jaar heeft Nike Air Huarache Femme verfijnd als een manier om superfans te verbinden met gewenste paar sneakers, weet je wel. Het is anders dan de normale Nike-app, waar je een paar performance-schoenen Nike Air Force 1 Womens kunt kopen. Snkrs houdt vast aan het soort gelimiteerde oplagen - interessante kleurstellingen, ongewone stijlen, samenwerkingsverbanden met uitvoerende artiesten of modeontwerpers zoals Riccardo Tisci - die zo populair zijn dat ze vaak worden doorverkocht, in een concertkaartstijl, op de secundaire markt .
Abloh's Nike x Off-White Football, Mon Amour-lijn, met twee Flyknit Zoom Fly-kleuren, arriveert op 14 juni in de winkels.
"Het mooie aan het vocabulaire en de geschiedenis van het voetbal is dat het er esthetisch Nike Air Max 2017 Damen uitziet. Ik werd altijd ge?nspireerd door de manier waarop Europese teams een sponsor hebben die over de borst wordt gedrukt, "zei Ablo in een verklaring. "Toen Nike Air Max 1 Femme ik aan deze collectie werkte, wilde ik de verschillende varianten van typ

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”