Cargando...

maar deze dames waren toegewijd

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

maar deze dames waren toegewijd

Mensajepor Banning » Jue, 12 Jul 2018, 05:41

De spectaculaire openingsceremonie op de Olympische Spelen van 2012 in Londen was een viering van alle Britse dingen. Maar er is één zeer bepalende Britse trek weggelaten: die van het neerslaan van onze helden.
Paula Radcliffe is de snelste vrouw ter wereld ooit Nike Air Max Jewell Womens tijdens de marathon. Ze houdt het wereldrecord voor de afstand sinds 2003 en heeft twee Londense Marathons en twee New York Marathons gewonnen. Op de Marathon van Londen in april 2002, haar eerste race op afstand, eindigde ze in 2:18:56 - een wereldberoemde vrouw, een Europees record en het snelste debuut ooit over de 26 mijl.

Bij twee gelegenheden zijn haar races echter niet volgens plan verlopen en is ze gedwongen uit een race te stappen of in een teleurstellende tijd te finishen. Beide keren waren in een Olympische spelen en beide keren is ze geschilderd als een stopper of een mislukking door de Britse pers en internetcommentaren.

Ik heb altijd gerend om fit te blijven, maar ik had nog nooit een marathon gedaan - dus in 2010 besloot ik dat ik zou trainen voor een marathon in het jaar van de Olympische Spelen 2012. Ik ben een Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen Britse atletiekcoach in lopen en hardlopen en ik dacht dat het zou wees een goed idee als ik een groep vrouwen van dezelfde leeftijd als ikzelf heb opgeleid. Dus plaatste ik een advertentie in de lokale krant waarin ik vroeg om dames die 50 jaar en ouder zijn in het jaar 2012 en die nog nooit eerder waren gelopen als ze zouden willen trainen voor een marathon.

Ik kreeg een enorm antwoord en we zijn in oktober 2010 begonnen Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer met trainen met een loop- / renprogramma en zijn getraind om een ??marathon te lopen in mei 2012. Er zijn 25 Goal den-meisjes en ons oudste lid is 67. De training was soms moeilijk in de wind en regen op Blackpool Promenade, maar deze dames waren toegewijd en misten nooit een sessie. Ik kan ze niet genoeg loven.

Wij zijn een gemengd stel. De meesten van ons werken, dus training was altijd 's avonds en op vroege Nike Air Pegasus 83 Donna zondagochtend. De marathon van Edinburgh was een geweldige ervaring, maar op de dag dat ze een hittegolf hadden, maar we gingen door en elke doelman kwam over de finish. We hebben gevierd met een bezoek aan een Italiaans restaurant in Edinburgh met onze familie en vrienden, er waren er ongeveer 60 van ons allemaal. We hebben ook een Celebration Ball georganiseerd in Blackpool Football Club.

Wat de toekomst betreft, Nike Air Max Classic Bw Femme hebben we al een 10k gedaan en beginnen we binnenkort aan een halve marathon voor oktober. We organiseren ook onze eigen run genaamd de Goal-den Girls 10k - dit is een volledige damesloop van 15 jaar en ouder die zal worden gehouden op 24 maart 2013 op Blackpool Promenade, dit is een jaarlijks evenement. Alle opbrengsten van deze run gaan naar het goede doel en we zijn erin geslaagd om vorig jaar ongeveer £ 2.000 op te halen tijdens de run. We hebben ook het hele jaar door veel fondsenwervende evenementen georganiseerd en £ 30.000 opgehaald voor vijf lokale doelen in Blackpool.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”