Cargando...

huisdierentheorie?n is dat geboren

Temas de Geología General
Banning
Fluorita

huisdierentheorie?n is dat geboren

Mensajepor Banning » Mar, 19 Jun 2018, 06:43

Omdat er geen verschillen in WO of IF werden waargenomen, lijkt het alsof de trainingsbelasting volledig is gemoduleerd op basis van duur en niet frequentie of intensiteit. In de vier weken voorafgaand aan het evenement was de trainingsbelasting 45% lager terwijl de intensiteit en frequentie werden gehandhaafd. Een optimale taperlengte van twee weken is voorgesteld en eerdere werkzaamheden met deze modelleringsaanpak toonden aan dat langere perioden van verminderde training resulteerden in lagere CTL en verminderde prestaties bij een Olympische finalist van 1500 m. Hoewel dit de snelste marathon was die ooit door een Amerikaan werd gerund, is het daarom niet duidelijk of de trainingsaanpak optimaal was.

En wat? - Deze is interessant voor mij. Ze probeerden de training van Ryan Hall te analyseren in de aanloop Nike Air Force 1 Donna naar zijn tweede race van 2:05. Ik heb hier veel over, maar wacht tot ik het volledige papier zie. Een probleem dat ik altijd heb, is dat elke trainingsanalyse in de literatuur ernstig beperkt is omdat het trainingen afbreekt tot variabelen die het effect van de individuele trainingen verliezen. Ten tweede wordt het bijna altijd benaderd vanuit het standpunt dat onderzoek de beste manier is om te trainen. Zo krijg je opmerkingen zoals die in de conclusie gebaseerd op taper enzovoort. Het probleem is dat als we een pure onderzoekstraining volgen, we allemaal minder kilometers zouden maken met tonnen intensiteit en gekke tapes ... die niet echt in de echte wereld werken.

Onze bevindingen duiden erop dat lichaamsbeweging tijdens de zwangerschap kan resulteren in significante cellulaire en moleculaire veranderingen in de hersenen van de Nike Free 5.0 Femme nakomelingen, met name in de hippocampusformatie (een hersengebied dat belangrijk is voor geheugen, leer en emotionele processen).

Dus wat? - Eerder heeft epigenetica aangetoond dat wat er tijdens / vóór de zwangerschap gebeurt, in wezen genen kan 'aan- / uitzetten' en doorgeven aan de nakomelingen. Een van mijn huisdierentheorie?n is dat geboren worden op hoogte gecombineerd met activiteit kan leiden tot enkele van de voordelen die Oost-Afrikanen hebben. Maar wat wel cool is aan deze studie, is dat het vond dat bij ratten, als de moeder werd getraind, de rattenpup significante veranderingen in de hersenen had. In het bijzonder hadden de Rat-pups een hogere BDNF (Brain derived neurotrophic factor). Oefening en training tijdens de zwangerschap lijkt dus een goede zaak!

Deze resultaten suggereren de mogelijkheid dat maternale Adidas Zx 700 Femme lichaamsbeweging tijdens de zwangerschap de mitochondriale biogenese en angiogenese van nakomelingen kan moduleren.

Dus wat? - Voortbouwend op het vorige onderzoek, deze studie vond veranderingen in mitochondria biogenese doorgegeven. Dus niet alleen hebben we hersenveranderingen, maar ook veranderingen in de mitochondria. Wat me opnieuw doet denken aan mijn Oost-Afrikaanse epigenetica huisdierentheorie.

Overschakelen van een gewoon dieet naar een kortetermijn-CRD resulteerde in een afname van de concentratie van T ten opzichte van de LF-interventie, wat de resultaten van Lima-Silva et al. Bevestigde. (2009). Toekomstige studies moeten onderzoeken of de waargenomen veranderingen aanhouden na de eerste week van de adoptie van de voeding.

Dus wat? - De studie keek naar de effecten van een koolhydraatarm dieet op de hormonale respons op Adidas Yeezy Boost 350 Uomo weerstandstraining. Het lijkt erop dat een koolhydraatarm dieet resulteerde in een verminderde testosteron na de training.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”