Cargando...

herstelde de vernietiging zichzelf

Temas de Geología General
sweet
Fluorita

herstelde de vernietiging zichzelf

Mensajepor sweet » Jue, 14 Jun 2018, 06:05

Het was gemaakt in Amerika, door of op bevel van zijn Witte Huis, ten behoeve van Kim.

"Ik hoop dat je het Nike Air Max Classic BW Dam leuk vond," vertelde Trump de verslaggevers. "Ik dacht dat het goed was. Ik dacht dat het interessant genoeg was om te laten zien ... En ik denk dat hij er dol op was. '

Zoals Trump het uitlegde, was de video een elevator pitch - het soort blitse productie dat Trump ooit zou hebben gebruikt om een ??investeerder te overtuigen om een ??hotel te financieren en dat hij nu hoopt dat het de leider van een van de meest repressieve regimes ter wereld zal overtuigen om bijna 70 jaar van internationaal isolement en militante vijandigheid jegens de Verenigde Staten te be?indigen.

De bijna vijf minuten durende film had zelfs een eigen ijdelheid-logo in Hollywood-stijl: A Destiny Pictures Production, hoewel een filmbedrijf met dezelfde naam in Los Angeles elke betrokkenheid bij het maken ervan ontkende, en het Witte Huis nog niet heeft gereageerd Adidas Zx 8000 Damen op vragen Nike Air Max Jewell Mujer over het.

"Van degenen die vandaag de dag leven, zal slechts een klein aantal een blijvende impact hebben," zei de verteller in de buurt van het begin, terwijl afwisselende opnames van Trump, Kim en North Korean pageantry op het scherm flitsten. "En slechts een enkeling zal beslissingen nemen of acties ondernemen om hun vaderland te vernieuwen of de loop van de geschiedenis te veranderen."

De boodschap was duidelijk: Kim had een beslissing te nemen. Toen ging de film verder van grimmige zwart-witfoto's van de oorlog uit de jaren vijftig van de Verenigde Staten met Noord-Korea tot een kleurrijke montage van optochten en een gouden zonsopgang.

"Het verleden hoeft niet de toekomst te zijn", zei de verteller. "Wat als een volk dat een gemeenschappelijke en rijke erfenis deelt, een gemeenschappelijke toekomst kan vinden?"

Dezelfde Nike Cortez Damen Nike Air Presto Femme techniek herhaalde zich nog dramatischer een minuut later in de film, toen de beelden leken te versmelten tot een horrormontering van oorlogsvliegtuigen en raketten die neerstortten op Noord-Koreaanse steden - net als de apocalyptische propagandafoto's die Pyongyang slechts een paar maanden geleden had geproduceerd , toen Kim en Trump klonken alsof ze op de rand van een nucleaire oorlog stonden.

Maar in de Trump-film herstelde de vernietiging zichzelf. De raketten vlogen terug naar hun lanceerinrichtingen, en een science-fiction-achtige versie van Noord-Korea nam zijn plaats in - een van met kraanvlekken bezaaide skylines, drukke snelwegen, geautomatiseerde fabrieken en drones, allemaal geleid door een golvende, grijnzende Kim.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”