Cargando...

dichtstbijzijnde plek bij

Temas de Geología General
lasky1994
Fluorita

dichtstbijzijnde plek bij

Mensajepor lasky1994 » Vie, 15 Dic 2017, 07:28

Als je niet iemand bent die vroeg opstaat voor een ochtendrennen of trainen, kun je gewoon je auto een beetje verder parkeren Adidas Superstar Homme wanneer je aan het werk gaat en loopt. Maak je geen zorgen als je de dichtstbijzijnde plek bij de deur niet kunt vinden, ga naar de verste plek. Ik heb onlangs een videoclip online bekeken over succesvolle Nike Blazer Femme mensen, en een ding hebben ze gemeen dat ze opstaan ??en in beweging komen. Als je er nog niet helemaal bent, gebruik dan je ochtendwandeling naar de deur van het kantoor als een kans om iets meer te bewegen - elke stap telt!

2. Wees ouderwets en neem de trap
Stel je voor hoe de wereld zou zijn zonder liften of roltrappen. Slik! Op de een of andere manier hebben onze voorouders het gedaan, en we Nike Air Max 1 Herren kunnen het ook! Ik was altijd een Nike Air Max Tavas Womens liftmeisje, omdat het Runtastic-kantoor helemaal op de 4e en 5e verdieping is, maar ik ben heel goed geweest in het nemen van de trap en het beklimmen van wat een miljoen stappen meerdere keren per dag voelt. Het resultaat: de andere is ook lid! Gelukt!

3. Wandelbijeenkomsten
Wie zegt dat je gewoon in een vergaderruimte moet zitten om een ??vergadering te houden? Natuurlijk, als er een presentatie is of veel mensen, is het misschien logisch om een ??formele vergadering te houden, maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn. Als het mooi weer is, zal ons Content Adidas Zx Flux Damen Rosa Marketing-team naar buiten gaan voor onze wekelijkse vergadering - we noemen het de 'Walkie Talkie'. Sta-op bureaus, loopband-bureaus, regelmatig opstaan ??om uit te rekken of een telefoontje te plegen - hoe je het ook wilt ... gewoon krijgen up! Studies tonen aan dat werknemers die regelmatig opstaan, in slechts 6 maanden tijd tot 4 kg (8,8 lbs) Nike Cortez Femme kunnen verliezen! Mijn favoriet is de loopband die we hier op ons kantoor hebben. Ik probeer 30 minuten per week te werken vanaf de loopband.

5. Haal uw collega's aan boord #strongertogether
Hier bij Runtastic staat teamgeest en samenwerken voorop (top). Hier op kantoor, doen we vaak lunchworkouts, ochtendronden, yoga en Zumba. En vandaag, bijvoorbeeld, komen sommige mensen samen om 100 burpees te doen vóór de lunch. Het klinkt misschien gek, en het hoeven niet altijd burpees te zijn, maar het is belangrijk dat je die positieve en actieve energie op Nike Air Vapormax Mujer je werk probeert te cultiveren, omdat de meesten van ons daar behoorlijk wat tijd doorbrengen. Als er niets zoals dit op uw werkplek bestaat, maak het dan! #Samen sterker

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”