Cargando...

plus Jared og Mindy

Temas de Geología General
melting
Yeso

plus Jared og Mindy

Mensajepor melting » Lun, 20 Mar 2017, 06:06

Navngivning blot én er for h?rdt! Her er en quickie Top 5:
1. Hermit-Boucher Loop, Grand Canyon NP - perfekt endags afstand, fremragende vildmark v?rdier, ikke cirkus af Nike Air Max 2015 Dam R2R2R
2. Nike Free 3 Dam Teton Crest Nike Air Max 1 Hombre Trail, Grand Teton NP Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu Marine - starte fra Teton Nike Air Max Thea Femme Pass eller tage sporvogn op 4000 'i 12 minutter, s? er det en wildflower cruiser til Jenny Lake
3. Observation Point, Zion NP - gotta elsker den r? krank, bel?nnes med mega-view, plus Jared og Mindy blev gift der, s? det har affektionsv?rdi
4. Valley Loop, Yosemite NP - tage turen: op Yosemite Falls, p? tv?rs af og ned sne Creek, op Mist og Panorama, ned 4-Mile Trails
5. Sykes Hot Springs, Ventana Wilderness - 10 miles i p? smukke enkelt spor i Big Sur, bl?d i de varme kilder, 10 miles ud igen, sunset middag p? Nepenthe udsigt over Stillehavet

Hvad er p? din liste af stier, du gerne vil k?re i den n?rmeste fremtid?
Jeg tr?dte Zegama, en episk l?b i maj i Pyren?erne - den spanske er lige ekspert p? racing bjerge og have det sjovt - men ved ikke, om jeg vil f? udvalgt af lotteriet!
Nike Air Max 90 Femme
I marts Jared Adidas Superstar Mujer Blancas og planl?gger Nike Air Huarache Dames jeg at g?re Telescope Nike Air Max 1 FemmePeak; det starter ved Asics Gel Lyte 3 Femme -279 'i Badwater, s? pedalarme direkte op til 11.043' topm?det, for en massiv vert af 13.332 'i 15 miles.

I april vil vi udfylde vores Temple Throne Traverse i Zion, efter at en dum fejl p? vores fors?g 3 ?r siden og f? spredes ud sidste ?r. Det forbinder 6 tekniske topm?der med en 5,6 bed?mmelse, s? naturligvis ikke en trail, men det er hvad jeg g?r.

Vi h?rer du m?ske har opfandt udtrykket "FKT" (Hurtigste Kendt Time). Kan du forklare, hvad det betyder, og historien bag udtrykket?
Ja; Jeg tror, ??det er en meget god historie, som navnet illustrerer r?dder og v?rdier denne nu-blomstrende stil.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geología General”