Cargando...

Bill Rogers Running Cente

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

Bill Rogers Running Cente

Mensajepor Labi1995 » Vie, 17 May 2019, 06:15

Bortset fra solens fasthed er dette en smuk solid sko. P? grund af den lave h?l er jeg i stand til Nike Air Max Classic BW Femme at k?re komfortabelt i dem og kan nemt finde min midtfod (lettere n?r jeg er opvarmet lidt). De er meget behagelige p? flugt, og jeg har ikke oplevet nogen slid eller hotspots. Fastwitch 5 er en anst?ndig tilf?jelse til Saucurs afgr?de af lette tr?nings- / l?besko. Jeg er personligt ikke en stor fan af fastg?relsen af ??mellems?len, men hvis du ikke kan lide Kinvara p? grund af dens bl?dhed, kan denne sko v?re en bedre Nike Air Max 720 Femme mulighed. Hvis du har t?vet med at pr?ve en lav dr?be sko, fordi de fleste ikke har stabilitetsfunktioner, kan Fastwitch 5 v?re en "sikrere" mulighed (ligesom Adidas Superstar Femme Mirage, som jeg vil gennemg? snart). Jeg bad om et par Fastwitch 5'erne (R?d / Hvid / Sort) som en del af min julemandeliste. Jeg gl?dede mig til dette nye par, da jeg har brugt den tidligere model Fastwitch i flere halv maraton. Jeg havde endda planlagt at b?re de nye 5'er under Disney-halvmarathon denne sidste weekend. Min f?rste l?b i de nye 5'er var en 6 mile tempo runde. Jeg havde haft Kinvara 2's i de sidste 200 + miles. S? snart jeg satte 5'erne p?, f?lte jeg straks et meget stift s?l og restriktivt topomr?de af skoen. Jeg fors?gte p? en tidligere model af Fastwitch og bem?rkede en betydelig forskel i f?ler. De nye 5'er f?lte ogs? tungere. Jeg var selvf?lgelig meget Nike Air Max 95 Femme skuffet og besluttede at g? ud for en nem 4-miler. Min fods bue begyndte at g?re ondt efter ca. en kilometer. Jeg tror, ??at efter at have if?rt Kinvara 2 i et stykke tid nu, kan jeg bare ikke v?nne sig til de nye 5'er. Dette er helt sikkert en anden f?lelsessko sammenlignet med tidligere modeller. Jeg k?rte de Disney halv i Kinvara 2'erne og har placeret www.johanweststeijn.nl de nye Fastwitch 5'er p? ebay. Meget skuffet over denne sko. Jeg vil pr?ve den nye A4, der lige kom ud. Sidste sommer tilbragte jeg en weekend i Boston med min familie, og under rejsen bes?gte jeg Bill Rogers Running Center for f?rste gang. Mens jeg beundrede de mange Boston Marathon skjorter, der var til salg, valgte jeg ikke at k?be en, da jeg endnu ikke havde kvalificeret mig til l?bet. Nike Air Max Classic BW Hombre I stedet k?bte jeg en skjorte, der p? bagsiden havde et citat af Rodgers, der sagde: "Maratonet Nike Air Max 90 Uomo kan ydmyge dig." Det viser sig, at valget af skjorte var ret passende, da min k?rsel af 2011-marathon i 2011 i sidste mandag var omkring som ydmyg en oplevelse som jeg nogensinde har haft. For at starte med, lad mig sige, at hele weekenden var virkelig fantastisk. Efter at have boet inden for et par timer i Boston for meget af mit liv, var dette overraskende min f?rste nogensinde tur til byen p? marathon weekend, og det skuffede ikke. Jeg rejste ned fra NH l?rdag morgen sammen med min familie, og vi blev tilsluttet af mine for?ldre og s?ster. Jeg tilbragte eftermiddagen l?rdag p? et m?de med nogle af mine gode venner fra dailymile (se billedet nedenfor), og ledte derefter til expo Nike Air Max 270 Womens i et par timer. For en gear junkie som mig var expo ligesom himlen, og jeg kastede en hel del penge p? raceudstyr. Jeg chattede www.goulvenbazire.fr lidt med nogle folk Asics Gel Lyte 3 Femme fra Altra og Saucony, som jeg har f?et at vide gennem denne blog. Jeg har ogs? hentet et par af den meget forventede Saucony Hattori (cool sko!), Som var tilg?ngelig for f?rste gang p? expo (den er nu tilg?ngelig for forudbestilling p? Running Warehouse). Jeg har nu k?rt et par miles i dem, og de har lyst til sokker med en tynd, flad EVA-s?l. P? s?ndag gik jeg til Harvard Museum of Comparative Zoology med min familie og gik s? lidt rundt om Harvard Square (ingen hvile for mig, som m?ske har bidraget til begivenheder, der fulgte den n?ste dag ...). Leder tilbage til hotellet for en Adidas Ultra Boost Femme sv?mmetur og m?dte derefter min kusine til middag. Ved en fuldst?ndig tilf?ldighed faldt min ven Mark Cucuzzella med at sidde ned to tabeller v?k fra os p? hotellets restaurant, og det var rart at snakke lidt (han l?b en kl. 2:37 mandag!). Gik til sengs tidligt og fik faktisk en Nike Air Max 2017 Mujer rigtig god 7-8 timers s?vn p? maratonaften. Jeg ledte ud tidligt p? race morgen, s? jeg kunne fange en af ??de tidlige busser til Hopkinton og l?b ind i mand til en af ??min kollega dailymile Team medlemmer (Blaise) - havde en god samtale p? busstur over.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”