Cargando...

se dem alle komme igennem

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

se dem alle komme igennem

Mensajepor Labi1995 » Mar, 08 Ene 2019, 06:03

Vi besluttede at g? tilbage til lejren og pakke vores ting og g? hjem. Tanken om at h?nge i m?lstregen for at se l?bere kom ind var fristende, men Nate forlod England i mandags og troede det mere vigtigt at han kom hjem og hj?lpe sin familie med at pakke den n?ste morgen. Det store sp?rgsm?l jeg havde g?et ind i Nike Air Max TN Damen weekend var, om at se l?bet ville f? mig til at k?re en 100-miler. Der er noget at sige om udfordringen - jeg undrede mig ofte, om jeg kunne g?re det, og jeg har utrolig Nike Air Max 270 Damen respekt for dem, der s?tter i den uddannelse, der er n?dvendig for at fuldf?re et l?b som dette. Denne uddannelse er det vigtigste, der forhindrer mig i at overveje at lave Adidas Arkyn Damen et fors?g p? en 100 miler lige nu - det ville bare tage for meget tid v?k fra min familie. Men jeg m? indr?mme, at jeg finder en enorm appel i lange trail l?b som dette. 50K jeg l?b sidste ?r var en af ??de mest behagelige l?b, jeg har k?rt, og jeg er temmelig sikker p?, at jeg skal g?re et andet n?ste ?r, m?ske VT 50K i efter?ret. Efter det, hvem ved ???
Her er et par billeder fra weekenden - hestev?ddel?b var p? samme m?de som l?bere, fantastisk at se dem alle komme igennem de samme hj?lpestationer! Nike Air VaporMax Femme For et par dage siden offentliggjorde Brian Metzler fra Competitor.com en artikel, der viste de sko, der vil blive b?ret af nogle af de olympiske maratonl?bere i Nike Air Max 90 Mujer London. Blandt dem var skoen, der skulle b?res af Meb Keflezghi Skechers Go Race. Her er hvad Metzler skrev om Mebs sko: "Da Skechers underskrev Keflezighi i k?lvandet p?, at Nike Nike Air Max 97 Donne slap ham, sprang den l?bende verden lidt ud. Skechers? Mange troede, at Keflezighi, da 36, ??netop tog en l?nseddel med et skom?rke desperat at komme ind p? det l?bende marked. Selv om han var (og vi siger ikke, gjorde han), er Keflezighi og Skechers dem, der f?r det sidste grin, da han s?nket sit personlige bedste to gange i de to maratononer, han k?rer siden, da han meldte sig hos Skechers og l?b i brandets lette v?gt GORun model. Keflezighi vandt den amerikanske olympiske fors?gsmarathon Nike Air Max 270 Femme i januar i et PB 2:09:08, som kom omkring 10 uger efter en solid sjette plads i New York City Marathon (hvor han havde sat sit tidligere bedste af 2:09: 13). Han er 37 Nike Air Max 90 Femme nu, men f? t?ller ham mere ud. Anyway, her er et kig p? hans brugerdefinerede olympiske model. En m?nds st?rrelse 9,0 vejer ind p? ca. 6,9 oz. "Som jeg tidligere har n?vnt, har jeg v?ret i regelm?ssig kontakt med teamet hos Skechers, der udviklede denne sko, og har v?ret slidt til at teste prototyper af forskellige sko, de arbejder for ganske lidt nu. Jeg var heldig nok i sidste uge for at modtage et slid testpar af Meb's Go Race, og har k?rt en 12 miler og en 7 miler i dem. F?les godt, ligesom en lavere dr?be, bedre monteret (i hvert fald p? min f?dder) version af Adidas Adios 2, som sikkert vil v?re en sko p? foden af ??mange af Mebs konkurrenter i London. Kan Nike Air Max 2017 Womens ikke sige mere end det lige nu siden jeg er p? en NDA (jeg modtager ikke nogen betaling fra Skechers, men kan ikke tale om pr?produktionsmodeller i detaljer - standard praksis Adidas Superstar Womens for denne type ting), men det har v?ret meget sjovt at arbejde med et hold, der i det v?sentlige har f?et fri regeringsret til at designe og eksperimentere med sko, som de finder passende.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”