Cargando...

det som att springa p

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

det som att springa p

Mensajepor Labi1995 » Lun, 07 Ene 2019, 06:10

Vad jag mest tyckte om Nike Air Max 95 Damskie Brooks Pure Flow, och det jag gillar b?st om Grit, ?r BioMoGo / DNA-skumets mellansula. Running Warehouse rapporterar stackh?jden p? Gritens s?l som 21mm h?l, 16mm framfoot (k?nns mindre ?n 5mm sl?ppa till mig men). Sula har en fin Nike Air Max 90 Womens fj?drande k?nsla f?r det - inte f?r mjuk och inte f?r fast. Det g?r v?ldigt bra p? b?da stigarna och v?garna. En intressant sak om den h?r skonens s?l ?r att den k?nns lite rockered - h?len ?r underskuren och skulpterad (se bild ovanf?r v?nster) vilket g?r det till en bra sko f?r midfoot-framfoten . Jag ?r en stor fan av h?lsgeometrin p? Pure Project-skor, och ?nskar att fler skor skulle anta undersk?rningsdesignen. Det ?r v?rt att notera att Brooks konstruerade s?len med en split t? (se nedan) - det k?nns inte s?rskilt funktionellt f?r mig, eftersom splittringen inte str?cker sig tillr?ckligt l?ngt Nike Air Max 90 Femme f?r att till?ta mycket sj?lvst?ndig r?relse av den stora t?nen. Brooks Grit ?r full l?ngd och v?ldigt - gummi t?cker n?stan hela botten av skon, s? h?llbarhet kan f?rv?ntas vara bra. Klackarna ?r inte fruktansv?rt framtr?dande, vilket g?r det till en trevlig hybridsko, eftersom du knappt m?rker dem n?r du k?r p? v?gar. Mitt enda viktiga klagom?l om denna sko ?r att yttersula utf?r mycket d?ligt p? v?ta, sl?ta ytor. Jag bar Grit p? en 12 milsp?rk?rning med Nate, och han h?nvisade till dem som Brooks Pure Slip. Jag hittade det h?r p? den sv?ra v?gen p? min f?rsta lopp i skorna - jag gick ?ver en str?m och gick p? en v?t sten. Jag f?rlorade omedelbart min fot och klev min fotled mellan tv? stenar - drabbades av en gash i min fotled och rev upp skosidan i tv? fl?ckar. Jag har sedan ins?g att glidning ocks? ?r ett problem p? v?ta tr?Adidas Ultra Boost Femme broar. Jag sprang l?ngs Stowe (VT) BIke Path i regnet och varje g?ng jag slog en av broarna s?g det som att springa p? en isbit. Tr?ning verkar bra p? torra ytor men och d?mer av antalet l?pare jag s?g p? dem i Vermont 100 n?gra veckor tillbaka, de som satte in mycket mer sp?r miles ?n jag verkar tro att de ?r upp till uppgiften . Om jag var tvungen att v?lja min toppval i l?tta sp?rkategorin just nu skulle Brooks Grit definitivt vara en t?vlande (tillsammans med Merrell Mix Master 2). Konkurrensen i kategorin forts?tter dock att v?rma upp, men med skor som Saucony Kinvara TR och Inov-8 Trailroc 245 sl?r Nike Air Vapormax Femmebara p? marknaden. Men om du letar efter en sko som hanterar b?de stigar och v?gar bra, har den en lyh?rd, fj?drande s?ll, och den har en rymlig passform (om du byter ut innersula), ?r Brooks Pure Grit ett utm?rkt val. notera att Nike Air Max 90 Damen jag inte accepterar betalning fr?n produkttillverkare f?r recensioner eller inl?gg. Jag accepterar inte o?nskad g?stpost. Jag driver ibland tillverkares sponsrade produktuppsatser till l?sare i samband med granskningsinl?gg, och jag driver ibland inl?gg som sponsras av tredjeparts ?terf?rs?ljare (aldrig av produkttillverkare). Jag har tj?nat trov?rdighet genom att vara helt ?rlig i mina recensioner och v?grar att ?ventyra integriteten av mina recensioner genom att acceptera monet?ra betalningar i samband med dem. Jag ?r glad att underh?lla erbjudanden f?r att granska produkter, men var medveten om att Adidas Ultra Boost Herren min recension kommer att vara ?rlig och grundlig - om jag gillar en produkt, s? s?ger jag det, om jag inte g?r det, s? s?ger jag det ocks?. Detta tillv?gag?ngss?tt har varit mycket framg?ngsrikt f?r mig och uppskattas av mina l?sare. Nike Air Max 95 Hombre Ocks? vara medveten om att jag ?r v?ldigt selektiv om vad jag kommer att granska - jag sl?r ner fler fler recensioner ?n jag accepterar. Jag ?r mer ben?gen att granska produkter som jag skulle k?pa sj?lv och som l?tt kan integreras i mitt dagliga liv och tr?ning. Med tanke p? att Runblogger ?r enmansm?ssa (?ven om jag ibland har v?nner med att granska produkter f?r mig) ?r min tid begr?nsad till att prova produkter och skriva om dem - bli inte f?rol?mpad om jag avbryter ditt erbjudande av den anledningen. Om du har en produkt som du vill att jag ska ?verv?ga f?r en recension,

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”