Cargando...

och mycket mindre ridning

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

och mycket mindre ridning

Mensajepor Labi1995 » Jue, 15 Nov 2018, 05:45

Efter 4 ?r med att hantera, Nike Air Max Classic BW Donne redigera, designa och skriva Runblogger helt p? egen hand, har jag best?mt mig f?r 2013 f?r att utnyttja lite hj?lp. En av mina begr?nsningar ?r att jag inte k?r m?nga sp?r (?tminstone inte ?n). Jag slog sp?ren bakom mitt hus ibland, men s?llan f?r l?nga avst?nd, och jag har bara k?rt ett steg ultra i mitt liv (en 50K). Som s?dan ?r mina recensioner av trailskor begr?nsade mestadels till de som arbetar b?de p? och utanf?r v?gen, och min f?rm?ga att skriva informerade inl?gg om insatserna och sp?ren ?r ocks? begr?nsad. Given detta fr?gade jag min kompis Nate Sanel om han skulle vara intresserad av att Nike Air Max 90 Womens skriva en sp?rorienterad kolumn f?r mig 2013. Nate bor en stad ?ver mig och har en skosamling som rivaler min egen. Vi har arbetat tillsammans med skof?retag som slitstestare och chattar ofta om skor. N?r det g?ller sp?rskor respekterar www.neonray.co.uk jag hans ?sikt s? mycket som n?gon annans. Nates f?redragna radieavst?nd ?r 100 miles (jag crewed f?r honom p? VT100 f?rra ?ret), s? han har bakgrunden att veta vad som beh?vs i en sko som stannar till fots i flera timmar ?ver grov terr?ng. Det hj?lper ocks? hans f?rm?ga att granska skor som han kan ladda miles p? skor verkligen snabbt. Till?t mig att introducera ... mig sj?lv (i min b?sta Dr Evil Voice). Jag heter Nate Sanel. Jag ?r f?retags?gare, familjemedlem, bloggare, enstaka motivationsh?gtalare och m?nga andra saker. Och ?h ja jag gillar att springa. Mycket. Under de senaste tre ?ren har Nike Air Max 95 Femme jag k?rt n?stan 10 000 miles. De flesta av dessa mil har varit p? sp?r.
N?r jag var yngre f?rbrukades jag med ridcyklar. Efter att jag v?xte upp p? BMX-cyklar b?rjade jag ?ka och k?ra Mountain Bikes. Jag utvecklade en djup k?rlek f?r Nike Air Max TN Donne att vara i skogen, flyger upp och ner stigar. Tyv?rr ledde allt detta till kn?problem och mycket mindre ridning. Att v?xa min verksamhet blev all konsumtion och snart ins?g jag att jag gick upp i vikt och var mer angel?gen ?n n?gonsin. Jag beh?vde tr?na !! Jag best?mde mig f?r att jag skulle b?rja springa. Min f?rsta k?rning var 2005 och jag gick 2 miles. Och d? kunde jag inte g? normalt i en vecka eftersom jag var s? ?m efter?t. Men av n?gon anledning gjorde det inte ont i kn?na, s? jag h?ll p? det. Jag sa till min fru att ?ven om det var ett bra tr?ningspass var k?rningen dum. Jag ville inte att n?gon Adidas ZX 750 Mens skulle se mig eftersom jag trodde att jag s?g ut som en dork. Hon svarade att jag skulle k?ra p? nolltid. Hon f?rst?r min personlighet och visste att det skulle bli en brinnande passion. ? andra sidan hatade jag det. Men jag Nike Dunk SB Low Donne fortsatte med att g?ra det och fick mig snart att trycka p? f?r att g? vidare. Jag kommer aldrig att gl?mma min f?rsta 10 milsk?rning. Det var mitt stora m?l och k?nslan jag fick n?r den var f?rdig var en stor rush. N?r jag tog min sp?rv?g Adidas NMD Womens ins?g jag att samma k?rlek jag hade f?r att flyga ner p? sp?ren p? min cykel var exakt densamma som att vara till fots. Och jag blev k?r i att springa av v?gen.
I april 2006 k?rde jag min f?rsta t?vling, en 1/2 marathon. Sedan i september min f?rsta maraton. D?refter uppt?ckte jag att det fanns m?nniskor som sprang vidare ?n en maraton och var fascinerad. S? tre m?nader www.matthieugranier.fr senare, i december k?rde jag min f?rsta 50k. Nu hade jag blivit fullt biten av buggen. Jag satte mina sev?rdheter p? en 50 miler f?r det f?ljande ?ret. ?r 2007 k?rde jag VT50 som min f?rsta 50. ?r 2008 b?rjade jag k?ra 100 mil raser Adidas Superstar Mujer och till denna dag har k?rt n?gra av klassikerna som v?stra stater, Leadville, Vermont och mer. F?r 2013 har jag mina synpunkter p? att bara g?ra 2 eller 3 100 miler, men f?rs?ker f?rb?ttra mina prestanda.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”