Cargando...

vorming van een verhoogde rand

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

vorming van een verhoogde rand

Mensajepor Labi1995 » Mié, 14 Nov 2018, 06:21

Mijn voorkeuren in hardloopschoenen zijn goed bekend bij Nike Air Max Classic BW Donne degenen die regelmatig deze blog lezen: lichtgewicht, middelhoge tot lage voorvoet-drop, ruime toebox, enz. Maar zelfs in Nike Air Max Classic BW Femme schoenen die aan deze belangrijke criteria voldoen, zijn er enkele ontwerpaspecten die ik tegenkom vaak irriteren ze mij. Ik ging door een mentale lijst van deze ergernissen zoals ik vanochtend in de nieuwe Brooks Drift liep omdat het een van hen (# 2) heeft - dacht dat het voor een interessante rant post zou kunnen zorgen. Memory foam inlegzolen voelen goed voor stap in comfort (dat wil zeggen, in een winkel staan ??om een ??koopbeslissing te nemen), maar op de vlucht zijn ze vreselijk. Ze lijken me elke stap te beroven van lente en energie. Ik haal ze nu uit elke schoen waar ik ze vind en vervang ze onmiddellijk door iets dunner en steviger. Dit maakt me gelukkig, en ik zou nog gelukkiger zijn als ik het Nike Dunk Sky High Womens geheugenschuim in mijn houtkachel zou kunnen verbranden zonder me zorgen te hoeven maken over giftige dampen. Dit is degene Nike Air Max 90 Mens die wordt gevonden in de Drift en sommige andere schoenen (er is enige discussie hierover probleem in de Brooks Drift op het Runblogger-forum). Ik vind het geweldig als schoenbedrijven het voetbed afwerken onder een bijgesloten binnenzool, zodat de mogelijkheid om zonder het te lopen, geen afschuurproblemen veroorzaakt door zichtbaar stiksel. Wanneer ze echter wat demping in dat voetbed proberen te bouwen, leidt dit vaak tot de vorming van een verhoogde rand langs de randen van het voetbed waar het materiaal aan de zool wordt genaaid. Dit zorgt er meestal voor dat ik hotspots ervaar en zelfs ernstige blaren op de bal achter mijn grote teen - dit maakt een schoen feitelijk onbruikbaar voor hardlopen. Gebeurt in Nike Air Max 270 Womens de drift, en het gebeurde in de Saucony Hattori en Skechers GoRun (sokken kunnen soms het probleem oplossen, zoals in de Nike Air Max 90 Donne Rosa GoRun). Zie de Merrell Barefoot-schoenen, de New Balance MT110 of de Skechers GoBionic voor voorbeelden van hoe dit goed te doen. Als u demping in het voetbed wilt inbouwen, hoeft u alleen maar te gaan met een binnenzool! alweer is ons terminologiedebat handig ?? Misschien heb ik ongelijk, maar voor mij zijn 'op blote voeten' schoenen die - met respect voor het grondgevoel, flexibiliteit, enz. proberen zo min mogelijk hinderen bij hardlopen in vergelijking met blote voeten . Het betekent niet noodzakelijk "geschikt om zonder schoenen te lopen". Natuurlijk is het een heel leuk ding (zo loopt het Nike Air Max 90 Womens zonder schoenen) en je kunt met recht de Merrell Barefoot-lijn noemen als een rolmodel in punt # 2. Ik ren in Merrell Nike Air Max 95 Womens Road Gloves en hou van ze! Maar zelfs met deze geweldige schoenen kan de rand (stiksel, rand van de stof) tussen de prachtige zachte stof rond de hiel en het gaas de blote huid irriteren (vooral aan de binnenkant, boogzijde). Tenminste, mijn voeten voelen het (voeten zijn anders, dat weet ik.) Ook punt 2: ik ben het er volledig mee eens en zou kunnen toevoegen: "Ja, ga met de binnenzool maar alsjeblieft - als het mogelijk is - zorg ervoor dat er geen ruw stiksel moet zijn besluiten om het te verwijderen en draaien zonder de binnenzool "(nogmaals, dit bleek nuttig te zijn als een" toebox verbredingsstrategie "in Brooks Pure Connects). Ehhhh, dromen, dromen

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”