Cargando...

r dat er geen wetenschappelijke

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

r dat er geen wetenschappelijke

Mensajepor Labi1995 » Mar, 13 Nov 2018, 06:13

In reactie vroeg ik haar wat ze tot nu toe had uitgevoerd. Kijkend naar haar voeten vermoedde ik dat ik het antwoord kende - ze droeg Nike Frees (en ongeveer 75% of meer van mijn vrouwelijke studenten). Ze had inderdaad in de vrije natuur gelopen, Nike Air VaporMax Womens maar was bang dat ze geen 'loopschoen' waren. Ze kocht ze meer voor gewone doeleinden en voor gymworkouts (ze zei dat ze eigenaar was van 7 paar vrijen!). Ik vroeg haar of het hardlopen goed was gegaan, of ze pijn had gevoeld. Ze zei dat alles goed was gegaan, Nike Air VaporMax Hombre helemaal geen problemen. Mijn advies aan haar was vrij simpel. Ik zei haar om bij de vrijes te blijven, want er is geen reden waarom je er niet in kunt rennen, en gezien het aantal paren dat ze bezat, vermoedde ik dat ze behoorlijk goed was aangepast om er in te zitten. Ik vertelde haar dat ik zonder problemen veel kilometers heb gemaakt in Nike Frees. Ik vertelde haar dat als ze zonder pijn rent, er absoluut geen reden is waarom ze een speciaal paar schoenen nodig heeft die op de winkel passen. Ik vertelde haar dat lopen een heel andere manier van lopen is dan rennen, Nike Air Max 90 Femme en dat als dat de manier was waarop de winkel schoenbehoeften beoordeelt, ze gelijk had om de deur uit te lopen. Ik vertelde haar dat er geen wetenschappelijke ondersteuning is voor een groot deel van het Nike Air Max TN Donne schoenaanpassingsproces dat in veel hardloopwinkels voorkomt Nike Air Huarache Donne (elke keer als ik dit schrijf, zegt iemand dat winkels zijn overgestapt van deze methoden - dit is duidelijk niet het geval). Ik vertelde haar om naar haar lichaam te luisteren, en als ze pijn begon te ontwikkelen, moest ze met me praten en op dat moment konden we beoordelen of een andere schoen zou kunnen helpen. Dit is het soort dingen dat me motiveert om dit blog te schrijven. , lesgeven en doen wat ik doe. Ik wil dat mensen genieten van hardlopen, actief zijn, gezond zijn en geen pijn hebben. Ik wil dat mensen schoenen vinden die werken, geen voorgeschreven Nike Air Max 2017 Womens schoenen worden voorgeschreven die zwaar en ongemakkelijk zijn op basis van verouderde en ontmaskerde aanpassingsprotocollen die vooral dienen als een middel om de verkoop te vergemakkelijken. Ik ben trots op deze student omdat ik de deur van die winkel heb gelopen, Adidas NMD Mujer en ik ben er trots op dat ze voelde dat ze werd gestuurd in een richting die niet goed was voor haar. Ik denk dat mijn grootste frustratie van de hele ervaring is dat ik daar nog steeds de perceptie ervaar dat hardlopen de behoefte aan een bepaald soort schoen met zich meebrengt. Mijn standpunt is dat de enige schoen die je nodig hebt degene is waarmee je zonder pijn van de ervaring kunt genieten. Dat is het enige dat er echt toe doet. Het maakt me niet zoveel uit of het een traditionele 12oz schoen is of een 4oz platte schoen, de sleutel is dat het werkt voor je Nike Air Max 95 Femme lichaam. Ik ben ook gefrustreerd dat sommige winkels nog steeds praktijken gebruiken die weinig tot geen rechtvaardiging hebben. Statische booghoogte, kijken naar een hardloper wandeling door de winkel zonder zelfs maar te proberen te kijken hoe ze rennen, enz. Er moet nog veel onderwijs worden gedaan. En daarom blijf ik schrijven.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”