Cargando...

l droppe Tabi-sko med en bred

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

l droppe Tabi-sko med en bred

Mensajepor Labi1995 » Mar, 13 Nov 2018, 02:31

Topo Athletic spr?ngde p? scenen f?r n?gra veckor sedan med en smidig teaserwebbplats och en proklamation att de skulle producera skor som erbjuder "medf?dd f?rst?rkning". F?retaget leds av tidigare Vibram America CEO Tony Post - Post vet sj?lvklart n?got eller tv? om att f?ra okonventionella skodesigner till det vanliga, s? det var mycket buzz om vad Precis Topo hade kommit. V?l, idag gav Topo bilder av sina nya skor och Nike Air Max 90 Donne Nero de revolution?ra skorna liknar ... ja, skor som de som Shigeki Tanaka bar n?r han vann Boston Marathon v?gen tillbaka 1951. Nu kan du ber?tta fr?n de bilder som Topo har djupa fickor - skorna ?r mer professionellt utformade ?n n?gra av de andra Tabi-erbjudandenen p? marknaden, men en noll droppe Tabi-sko med en bred toebox ?r verkligen inget nytt. Dessa www.aromery.co.uk Topo-skor p?minner mig i huvudsak om en split-toe-version av Merrell Barefoot Road eller Flux Gloves, eller en tv?kantig version av Vibram Fivefingers. En slick marknadsf?ringsstrategi tycks hj?lpa till att t?cka f?r det faktum att det verkligen inte verkar vara mycket nytt h?r f?r att l?gga till p? skomarknaden. Jag ?r f?rgad av det faktum att jag bara inte ?r s? galen om Tabi skor. Vibram Fivefingers var s? bortom allt som hade kommit ut tidigare med avseende p? utseende att Nike Air Max 2016 Donne de hade den konstiga, svala grejen som gick f?r dem. Men n?r jag l?gger p? en Tabi-sko (jag har n?gra) ber?ttar min fru att jag ser ut som en kamel. Jag ?r verkligen inte helt s?ker p? att jag tror att dessa skor kommer att bli en framg?ng. De kan vara bra, och jag skulle ?verv?ga att k?pa ett par om det ?r rimligt prissatt (uppdatering: Wired rapporterar Nike Air Max 90 Mens $ 130 f?r den rosa skor ovanf?r, $ 110 f?r mitten sko, $ 100 f?r skon till h?ger), men jag ?r underwhelmed relativt vad jag f?rv?ntade mig baserat p? de f?rsta meddelandena kom ut. Vad tror du - kommer det att bli en framg?ng? Skulle du lagra dem om du ?gde en skoaff?r eller har split toe-konceptet spelat ut? Tv? modeller ?r f?r att springa. Den rosa modellen ovan ?r en racer och har Boa-sn?rningssystemet. Den gr? / bl? modellen ?r en n?got mer omfattande daglig tr?nare, Nike Air Max 90 Femme men fortfarande mycket l?gprofil och l?tt. Den andra skon verkar g? efter Cross Fit publiken. N?r det g?ller Boa-systemet fr?gade jag Tony Post ig?r varf?r han gick med det. Han ?r en stor fl?kt och vill inte riskera att hans skor kommer att lossna n?r han g?r fort. N?r jag tycker att Tabi-designen ?r meningsfull, r?cker det inte riktigt www.ronbell.co.uk med ?r d? man stramar f?Nike Air Max 95 Womens tterna i t?ta l?da. Jag har ett par av B2R-skor, och medan jag tycker att designen ?r bra tror jag inte att de kommer att producera den separering som ?nskas f?r att stor?ten ska fungera som ett fast ankar f?r din b?ge. Materialet mellan de f?rsta och andra metarna ?r bara f?r tunt. Du ?r noga b?ttre att f? n?gonting med en tillr?ckligt stor toebox f?r att passa CorrectToes eller n?gon annan liknande spacer att b?ra p? jobbet och medan du sover i st?llet. K?r i vad du Adidas NMD Mujervill, men f?rv?nta dig inte att Tabis ?ndrar dina f?tter.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”