Cargando...

t was een kans om dat aan hen te leren

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

t was een kans om dat aan hen te leren

Mensajepor Labi1995 » Lun, 12 Nov 2018, 06:21

Ik heb net een fantastisch artikel over Lance Armstrong gelezen dat is geschreven door mijn vriend Steve Magness. Steve bracht een paar jaar door als assistent-coach bij Alberto Salazar op de Nike-faciliteit in Oregon, en had tijdens het proces de gelegenheid om rechtstreeks met Armstrong in contact te komen tijdens zijn training in triatlon (ze hielpen met het run-gedeelte; Steve is sindsdien vertrokken Nike is nu nummer- en XC-coach aan de Universiteit van Houston). Het artikel van Steve is opmerkelijk openhartig en eerlijk en het is de moeite waard om gelezen te worden - ik vind deze passage vooral leuk: "De ploeg van het crosscountry team I van het afgelopen seizoen bereidde zich voor op een race in Austin, Texas. Ik kreeg het bericht dat Lance Nike Air Max 2017 Womens in dezelfde race zou deelnemen. Het kwam even in me op Nike Air Max TN Donne om mijn atleten over te nemen om Lance te ontmoeten, en gaf me bonuspunten voor het zijn van de "coole" coach die iemand waanzinnig beroemd kende. In plaats daarvan vertelde ik gewoon in mijn voorwedstrijd: "Lance Armstrong zit in jouw race. Versla hem. Hij speelde vals en nam drugs en jullie doen het op de juiste manier. Ga iemand verslaan die EPO heeft genomen. "Het maakt niet uit hoe beroemd iemand is of wat ze hebben bereikt. Voor deze schoolkinderen ging het erom de dingen op de juiste manier te doen en dit was een kans om dat aan hen te leren. De les moet niet door iedereen betoverd worden. Aan het einde van de race waren er geen foto's of handtekeningen met Lance, maar eerder over het verslaan van hem, hem op de laatste 100 meter schoppen en een verrassend gebrek aan Nike Air Max 270 Femme Livestrong-uitrusting voor de rest van het seizoen. "Een Adidas NMD Mujer interessant artikel maar een die me doet denken aan velen die ik eerder heb gelezen vlak nadat een nieuwe doper is blootgesteld. In alle sporten lijkt deze houding heiliger dan te zijn, waar mensen ontzet blijven staan, de dader wijzen en hysterisch beweren dat hun sport schoon is. Voetballers (Europese en Amerikaanse) lijken deze tactiek veel te gebruiken, terwijl ze tegelijkertijd de minimale hoeveelheid testen doen om de indruk te wekken dat hun discipline schoon is. Wat betreft atletiek, onthoud Marion Jones en Ben Johnson. Waar ze echt uitschieters? Nee, omdat met retroactief testen van alle monsters in de race van Johnson een meerderheid van de finishers op iets bleek te zijn. Ik begin nu te geloven dat in deze tijd, als Nike Air Max 2017 Femme een atleet ver boven de rest van het veld presteert, Nike Air Max 2017 Mujer wie zelf de elite van de elite is, hij of zij op de speciale saus zit. Ik ben volledig teleurgesteld in Lans. Ik reed fietsen terug in de late jaren '70, en mijn helden waren Eddy Merckx en toen Greg LeMond. Toen Lance langskwam, was hij een inspirerend verhaal; kankeroverlevende, primo-atleet die 'drugsvrij' won tijdens pro-cycling tijdens de drugsschandalen. Jammer dat hij niet tevreden kon zijn met "slechts" zijn verbazingwekkende herstel van kanker. Dat alleen al zou hem een ??ster hebben gemaakt. Maar de behoefte aan onze generatie om alles in het leven maximaal te benutten, drijft atleten om vals te spelen om stellair te zijn in plaats van gewoon geweldig. Heel jammer, in plaats daarvan. Ik volg geen profwielrennen meer. Ik weet dat het niet de enige sport met doping is, Adidas Superstar Womens maar omdat ik heb deelgenomen aan mijn jeugd, komt Nike Air Max 270 Mujer het dichter bij huis voor mij.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”