Cargando...

jongen gedacht en ik ook voel

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

jongen gedacht en ik ook voel

Mensajepor Labi1995 » Jue, 18 Oct 2018, 07:42

Het heeft gewoon niet goed Nike Air Max Vision Womens gevonden om deze week normale inhoud te plaatsen. Hoewel ik niet uit Boston kom, ben ik opgegroeid in Connecticut en woon ik nu in New Hampshire. Mijn vrouw werd geboren in South Weymouth en mijn zuster woonde een aantal jaren in Somerville. Ik ben opgegroeid met games naar Fenway met mijn familie, ik huilde mijn ogen uit op die noodlottige dag in 1986, toen Buckner de bal tussen zijn benen liet rollen, ik Aaron Boone in 2003 vloekte, en ik vierde in 2004 mijn droom van eindelijk kijkend naar de Red Sox overwinning kwam een ??World Series uit. New England is mijn thuis, en Boston is de de facto hoofdstad van deze regio. Deze week voelt alsof het maanden heeft geduurd. Het begon met triomf toen ik de winnaars van de Boston Marathon zag racen Nike Air Max Zero Femme door Boylston St. terwijl ze de tijden volgden van vrienden die aan het racen waren. Het Nike Air Max Zero Womens veranderde snel in een tragedie en een gekke worsteling om ervoor te zorgen dat diezelfde vrienden (en veel van mijn studenten) allemaal oké waren. Het eindigde met gerechtigheid. Het is een hele rit geweest. Vanmiddag op Fenway Park hebben ze een eerbetoon gebracht aan de gebeurtenissen van de week op het grote scherm. Het is een ontroerende en emotionele video en ik dacht dat ik het hier zou delen voor het geval je het nog niet hebt gezien. Volgende week als alles weer normaal begint te worden, moeten we altijd onthouden wat er is gebeurd en degenen die gewond zijn gebleven of die het leven verloren hebben in onze gedachten en gebeden houden. Ik heb de hele Adidas Superstar Femme dag aan deze kleine jongen gedacht en ik ook voel dat de hele actieve gemeenschap Nike Air Max 95 Ultra Jacquard Femme is aangevallen. Het is zo triest en het kwaad is bijna voorbij wat je je kunt voorstellen! Nike Air Max 95 Dame Twee vrienden van me liepen, allebei gelukkig bijna drie uur klaar en het gaat goed. Ik post wat ik schreef op de Runners World-pagina op FB eerder vandaag, ik kwalificeerde het afgelopen jaar en wilde er zo graag gisteren zijn, maar dat was ik niet. Een marathon is 26,2 mijl van vastberadenheid en uitputting, maar ook van vreugde, vriendelijkheid en solidariteit. Ongeacht ras, politieke opvattingen, religie en wat ik nog moet tegenkomen aan een onvriendelijke renner! Als mensen over de hele wereld meer kilometers zouden maken, zou er heel wat minder van deze shit en kwaadheid in de wereld gebeuren, dat is zeker. Op een dag zal ik samen met jou op weg zijn Nike Air Max 90 Femme naar Hopkinton voor de start van de Boston Marathon en ik denk dat we niet moeten Nike Air Max 270 Womens stoppen met rennen vanwege waanzin en kwaadaardigheid van een of enkele zieke mensen die dit deden. Blijf doorgaan! Wat een gruwelijke, verschrikkelijke dag was gisteren. Er zijn mensen die alleen maar een verlangen lijken te hebben om te vernietigen, maar gisteren werden ze overtroffen door verbazingwekkende, medelevende mensen die niet aarzelden om de gewonden te helpen. De bommenwerper (s) waren bedoeld om angst op te wekken en pijn te veroorzaken en dat is gelukt, maar ze hebben waarschijnlijk niet gerekend op het inspireren van alle ongelooflijke daden van moed, vriendelijkheid, liefde, mededogen en onbaatzuchtigheid die plaatsvonden op de momenten na de explosies. Onze gedeelde ambities en verlangen om elkaar te helpen bereiken is mooi Nike Air Max 270 Womens en krachtig. De mensheid heeft de terreur opnieuw verslagen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”