Cargando...

maar het momentum

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

maar het momentum

Mensajepor Labi1995 » Mié, 17 Oct 2018, 06:46

Op een dag afgelopen zomer heb ik geluncht met mijn vrienden Nate en Brett in een lokaal burrito-restaurant. In de loop van ons gesprek was het onderwerp van mijn onzekere toekomst naar voren Nike Air Presto Femme gekomen. Nate, een ondernemer die zijn passie voor motorfietsen volgde in een nieuwe carrière, zei iets dat echt bij me bleef. Ik herinner me zijn exacte bewoordingen Adidas NMD Mujer niet, maar het was iets in de trant van "de beste manier om vooruit te komen is door de banden te verkleinen die je tegenhouden." Nate's woorden hebben me de afgelopen zeven maanden veel beziggehouden en ik ben opgewonden (en een beetje bang ...) om te zeggen dat mijn banden nu zijn verbroken. Laatste maandag was een dag die ik nooit zal vergeten. Iedereen zal het onthouden als de dag dat de bommen afgingen op de Boston Marathon, en dat zal ik ook onthouden. Maar slechts een paar uur voorafgaand aan de tragedie, toen de elitevrouwen de eindstreep naderden, drukte ik op de verzendknop op een e-mail naar de decaan van mijn universiteit die mijn voornemen bekendmaakte om mijn Nike Air Max Tavas Femme facultaire positie aan het einde van mijn huidige functie neer te leggen. Nike Air Max 270 Femme contract (18 mei). Ik had besloten om een ??veilige baan op te zeggen om mijn passie Nike Air Vapormax Womens na te jagen. Onnodig te zeggen dat het een zeer emotionele dag was ... Mijn beslissing om de academische wereld te verlaten, was lang in de maak. Ik herinner me niet precies wanneer de gedachte voor het eerst in me opkwam, maar het momentum begon snel op te bouwen afgelopen zomer. Vlak voor Kerstmis vroeg en kreeg ik een jaar onbetaald verlof om mijn toekomst te overwegen en de niet-academische wateren een beetje te testen. Dat gaf me wat tijd, maar in de afgelopen paar maanden was ik me gaan realiseren dat een verlof alleen maar een beslissing uitstelde die mijn hart al had gemaakt. Het was tijd voor een verandering. Het was niet eenvoudig om de vaste functie van de faculteit te verlaten. Het was zelfs angstaanjagend. Het hebben van een vaste positie Nike Air Max 90 Femme is waar de meeste mensen in mijn werk van dromen, en de meesten houden het vast Nike Air Max 90 Womens voor het leven. Het is moeilijk om de veiligheid en een stabiel salaris los te laten, maar ik begon te beseffen dat geluk meer betekent voor mij dan veiligheid of geld. Ik bleef mezelf afvragen of ik blij zou zijn hetzelfde te doen voor de volgende 25 jaar, en het feit dat het antwoord nooit ja was, was vertellen
Er zijn veel factoren geweest die hebben geleid tot het laatste telefoontje. Ik ben me gaan realiseren dat hoewel ik van lesgeven houd, ik niet verliefd ben op de academische wereld. Ik heb de afgelopen 20 jaar in hogescholen en universiteiten gestudeerd of gewerkt en ik voel een groeiend gevoel van ontevredenheid over de stand van het hoger onderwijs. Ik hou niet van commissiewerk, en ik kan de academische politiek niet uitstaan. Ik vind het Nike Air Max 95 Femme niet leuk dat onderwijs steeds meer een zaak wordt waar de hoofdzaak belangrijker Nike Air Huarache Womens is dan al het andere. De kosten van een hbo-opleiding maken me de stuipen op het lijf en ik vraag me af of er een betere manier is om dingen te doen (ik ben ge?ntrigeerd door de gedachte om een ??paar lessen te geven als een toevoeging aan een lokale gemeenschap. college). Ik haat het feit dat ik meer dan een uur per dag pendelen in mijn auto doorbreng, en nog meer uren op een stoel voor een kantoorcomputer zit. Ik haat het vooral om mijn dagen ver weg van mijn familie door te brengen. Ik zou door kunnen gaan, maar het is niet nodig om nog meer vuile was te luchten.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”