Cargando...

Twee jaar geleden leek die

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

Twee jaar geleden leek die

Mensajepor Labi1995 » Lun, 15 Oct 2018, 06:12

Eerder vandaag las ik een geweldig interview met Copyblogger met Matt Frazier van de blog No Meat Athlete. Omdat ik de laatste tijd een stel heb geschreven over mijn beslissing om bloggen als een groter Nike Air Max 90 Dame deel van mijn eigen toekomst na te streven, dacht ik dat ik de link zou delen met Het interview van Matt hier zo veel van wat hij te zeggen heeft, komt overeen met mijn eigen ervaring. We zijn bijvoorbeeld allebei begonnen met bloggen in 2009, we schrijven allebei over hardlopen, we hebben beide obsessief onderzoek gedaan naar de kunst van het bloggen toen we begonnen, en het lijkt erop dat het lezen van Seth Godins boek 'Tribes' ons beiden heeft be?nvloed om van onze meer traditionele Nike Air Huarache Womens loopbaantrajecten af ??te wijken naar een toekomst waarin we meer vrijheid hebben en meer controle hebben over wat we doen met onze tijd. Waarom denk je dat je een onafhankelijke ondernemer en blogger werd, terwijl de meeste mensen gewoon vasthouden aan de carrière die ze hebben, zelfs als het niet bevredigend is? Wat is er anders aan jou? "Verandering Nike Air Odyssey Hombre - vooral iets starten en het jouwe noemen - voelt riskant en eng. We zijn bedraad om het te vermijden. Seth Godin leert ons nu dat het echt riskant is om ervoor te kiezen geen eigen optreden te starten of de keuze te maken om niet essentieel te worden in je werk. Maar volgens mij is dat voor de meeste mensen moeilijk te accepteren op een goed niveau, zelfs als je het intellectueel gelooft. Als je een van mijn eerdere beoordelingen hebt gelezen, weet je dat ik een bepaalde ideale schoen Adidas Superstar Hombre heb waar ik naar op zoek ben. Mijn perfecte trailschoen zou er een zijn met een minimale bovenkant die past als een handschoen over de voorvoet, een brede teenendoos, uitstekende drainage, geweldige grip, zachte rit, 0-4 mm hiel / voorvoet differentieel en voldoende demping om 100 mijl te lopen. Twee jaar geleden leek die schoen onmogelijk Nike Cortez Femme te vinden. Gelukkig lijkt het erop dat ik niet de enige ben die op zoek is naar dit soort schoenen, omdat Nike Air Vapormax Womens steeds meer schoenenbedrijven naar buiten komen met wat ik "midden-imale" trailschoenopties noem. Een dergelijk bedrijf is Montrail en de introductie van de nieuwe Fluid Flex lijkt aan al mijn wensen te voldoen (nou ja, in ieder geval een schoen). Ik ben super enthousiast geweest om het te proberen sinds ik er voor het eerst de wind van kreeg. Montrail beschrijft de Fluid Flex op hun website als volgt: "Een 4 mm offset, gelede tussenzool en toothy microlug buitenzool, de FluidFlex ? garandeert een close-to- voelen aan de grond dat beide met de natuurlijke beweging van uw voet buigen en tegelijkertijd beschermen. "Ze noemen het een gewicht van 7,6 oz en hebben een 11 mm voorvoethoogte en een hakhoogte van 15 mm. Ze stellen ook dat het een "veilige pasvorm en een goed sluitend bovenwerk" heeft. Ik zal hier kort op ingaan. De aardige Nike Air Odyssey Femme mensen in de pr-afdeling van Montrail hadden geprobeerd om me in november een vroeg productiepaar te geven, maar uiteindelijk werd de beperkte run voorgelezen en tot mijn teleurstelling eindigde ik met wachten op wat voor altijd scheen te zijn om eindelijk een paar te krijgen. Terwijl ik hen meedogenloos pestte, verraste Pete me met een paar 3 of 4 weken geleden (gekocht bij Running Warehouse). Ze hadden maat 11 en ik draag bij de meeste schoenen een 10,5. Toen ik ze probeerde, leken ze ok, dus eindigde ik met het afleggen van een kilometer of zeventig voordat Montrail me een paar op mijn normale grootte stuurde. (Openbaarmaking: het laatste paar werd verstrekt als een mediamonster - geen kosten). Ik ben blij dat ik de 10.5's heb. Hoewel de 11's goed aanvoelden door ze gewoon aan te trekken, toen ik ze echt testte, was er veel slappe Nike Air Max 1 Womens vorm en bleef ik bij lange afdalingen mijn tenen tegen het front klemmen. De 10.5s passen veel beter. Met al dat gezegd, laten we praten over de schoen!

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”