Cargando...

oksede i de lave teenagere

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

oksede i de lave teenagere

Mensajepor Labi1995 » Jue, 11 Oct 2018, 03:29

I sidste uge offentliggjorde Scott Douglas en artikel p? Runnersworld.com med titlen "Salg af Minimalistisk Sko Plummet." Jeg har set denne artikel henvist til en r?kke steder i l?bet af den sidste uge, og jeg ?nskede at tilf?je et par kommentarer.
De data, som Douglas Nike Air Max 95 Womensrefererede til, kommer fra en SportsOneSource 1. kvartal 2013 sammenfattende rapport. If?lge rapporten "samler SOS salgsstedet data fra de fleste af de store amerikanske sportsvarer, sportsfolk og sportsfolk." Dette er et vigtigt punkt, da det viser, Nike Air Presto Hombre at dataene ikke n?dvendigvis afspejler, hvad de faktiske l?bere er k?ber, men snarere et bredere billede af salget ud af flere detailkanaler (formodentlig at inkludere ting som store boks Nike Air Presto Womens sportsvarer butikker og indk?bscenter skobutikker ud over at k?re specialbutikker). Fra et forretningsm?ssigt perspektiv er det fornuftigt - de fleste l?besko, der k?bes, bruges sandsynligvis ikke til at k?re, og l?beskoforetagender ville ikke v?re n?sten lige s? rentable, hvis de kun tog hensyn til hard-core l?bere. S? SOS-dataene er en god indikator for det bredere billede af, hvad folk k?ber, men ikke Adidas Superstar Womens n?dvendigvis en god indikator for, hvad l?bere rent faktisk har p? vejene. Ved at l?be, her er hvad rapporten havde at sige: "Running, erkl?ret d?d af aktiemarkedet, forts?tter med at accelerere. Salget af l?besko voksede i de h?je singler for Nike Air Max 90 Mens perioden. De konventionelle kategorier har steget fint. Stabilitet forbedret i midten af ??teenagere, Motion Control mere end + 25% og D?mpning i midten af ??singler. Letv?gts, som fortsat er den Nike Air Presto Mens st?rste underkategori, voksede i de lave teenagere. Et tilf?lde af tilbagevenden til mere konventionelle (men lettere v?gt) sko har v?ret Minimalistisk / Barefoot-trenden. Nike Free Nike Free, Minimalist / Barefoot faldt i de lave teenagere og repr?senterede kun omkring 4% af den samlede l?bende. Det ser ud til, at denne fad er stort set over. Kernen Running m?rkerne alle havde st?rke salgsforh?jelser. www.joomlas.co.uk Under Armour Running fordoblet for ?ret hidtil. Brooks og Mizuno forbedrede omkring 40%, Asics omkring 25% og Saucony i de lave teenagere. Nike (60% andel) L?b voksede i h?j teens. Adidas og Reebok faldt begge st?rkt. I sidste ?r havde Reebok 10% markedsandel i Running; i ?r var deres andel 3%. "Man kan se p? disse data og konkludere, at minimalisme er d?d - n?r Nike Free er fjernet (fordi SOS ikke anser dem for at v?re en sko brugt Nike Air Max 95 Womens meget af l?bere), repr?senterede minimalistiske / barfodet salg kun 4% af salget p? l?besko markedet. Dette er faktisk et lille antal, og tendensen er, at salget er faldende for sent. Mit sp?rgsm?l er, hvordan den minimalistiske / barfodetype er defineret, hvis Nike Free er inkluderet, og det kommer til mit problem, n?r jeg fors?ger at fortolke meget af salget data der er derude. Jeg ved ikke, hvad der er inkluderet i disse kategorier, eller hvordan de er defineret. Hvis Nike Free Run 5.0 er inkluderet i kategorien minimalistiske / barfodet, skal definitionen v?re ret bred og skulle omfatte konkurrenter som Saucony Mirage / Kinvara, hele New Balance Minimus-sortimentet, alle Brooks PureProject osv. At d?mme efter hvilke af mine anmeldelser, der f?r mest trafik (de bedste 5 anmeldelser i ?r i form af hits er af Brooks PureCadence, Nike Air Max 2017 Mujer Saucony Kinvara, Skechers GoRun 2, Saucony Virrata og Brooks PureFlow), sko som Kinvara / Mirage og Brooks PureProject er blandt de mest popul?re derude lige nu blandt l?bere. Da jeg var p? Saucony HQ for nogle m?neder siden, fortalte de mig, at Kinvara er et af deres mest solgte sko. Jeg vil g?tte, at PureProject ogs? g?r det godt for Brooks. Mit g?t ville v?re, at de fleste af disse sko er i kategorien "letv?gts", der er n?vnt i rapporten,Nike Air Max 270 Hombre hvilket er hvor jeg ville se Nike Free-indretningen i (Nike Free er kraftigt polstret og alt andet end Free 3.0 er over 4mm dr?be).

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”