Cargando...

vervakningssystemet

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

vervakningssystemet

Mensajepor Labi1995 » Mié, 10 Oct 2018, 03:14

Jag poking genom presentationernas sammandrag f?r det kommande m?tet mellan American College of Sports Medicine den andra natten och kom ?ver en f?r en studie som j?mf?rde skadem?ssiga satser mellan traditionellt och minimalt skjutna amerikanska arméns soldater.Titled "Risk f?r skada och prestation bland soldater som b?r Minimalistiska l?parskor j?mf?rt med traditionella l?parskor ", genomf?rdes studien av ett team av forskare fr?n Aberdeen Proving Ground i Maryland ledd av Tyson Grier. Bland medf?rfattarna ?r Bruce Jones, Nike Air Odyssey Womens som var medlem i laget som genomf?rde en serie studier som visade att att tilldela skor till soldater baserade p? b?geformen inte var mer effektivt ?n att helt Nike Air Max 2017 Mujer enkelt tilldela dem alla stabilitetsskor. Det ?r v?rt att betona att Detta ?r en abstrakt av en presentation, inte en peer reviewed journalartikel, s? den har ?nnu inte visats Nike Air Presto Mens av det vetenskapliga samfundet. Men eftersom jag ?r bekant med tidigare arbete fr?n medlemmarna i denna grupp, misst?nker jag att det snart kommer att hamna i en tidskrift. METODER: Deltagare var m?n i ett amerikanska armébrigadbek?mpningsgruppen (n = 1332). Fysiska egenskaper och APF-data (Army Physical Fitness Test) erh?lls genom unders?kning. Fitnessprestandestestning administrerades vid brigaden och de typer av skodon som anv?ndes identifierades genom visuell inspektion. Skador fr?n de f?reg?ende 24 Adidas NMD Womens m?naderna erh?lls fr?n f?rsvarsmedicinska ?vervakningssystemet. Skodyper kategoriserades i 2 grupper: TRS (d?mpning, stabilitet, r?relsekontroll) och MRS. Ett T-Adidas Superstar Womens test anv?ndes f?r att best?mma medelskillnaderna mellan personliga egenskaper och fitnessprestandem?l enligt skustyp (MRS vs TRS). Riskf?rh?llanden (HR) och 95% Adidas Superstar Mujerkonfidensintervaller (95% CI) ber?knades f?r att best?mma skaderisken. Du noterar att studien tittade p? ett mycket stort urval av ?ver 1000 soldater. Jag ?r inte helt s?ker p? vilka kriterier som anv?ndes f?r att skilja minimala kontra traditionella skor, men jag bryr inte upphovsm?nnen eftersom en abstraktion s?llan kommer in i denna detaljniv? och jag antar att information kommer att komma i presentationen eller tidningsartikeln n?r den publiceras. Jag ?r inte heller klar om soldaterna hade p? sig de s?rskilda skotyperna f?r hela 24 m?naders sp?rningsperiod. En styrka i studien ?r att de inte ?r beroende av sj?lvrapporterad skaderinformation - det kommer fr?n f?rsvarsmedicinska Adidas NMD Womens ?vervakningssystemet. I ljuset av inl?gget skrev jag ig?r om skof?rs?ljning och vad l?pare har p? sig ?r det v?rt att notera skillnaden mellan Minimal skoanv?ndning Nike Air Max 95 Womens bland soldaterna j?mf?rt med andra skotyper. 17% hade minimal skor, endast 2% hade motionskontroll. Minimal anv?ndning av skor var inte l?ngt efter anv?ndningen av traditionella stabilitetsskor (24%) i denna milit?ra befolkning. Om du ?r en minimalistisk f?respr?kare kan du ?lska f?ljande uttalande fr?n resultaten: "Soldater som b?r MRS var yngre ?n de som b?r TRS, utf?rdes fler push-ups, fler sit-ups, sprang snabbare under 2 milsk?rningen, utm?rkte sig p? det vertikala hoppa testet, utf?rde fler pull-ups, avslutade 300-yard shuttle-k?rningen snabbare och gjorde h?gre p? Functional Movement Screening-testet. " Jag undrar hur l?ng tid det kommer att ta f?r denna linje Nike Air Odyssey Hombre att hamna i marknadsf?ringsmaterial p? sko. Det ?r viktigt att komma ih?g att korrelation inte ?r lika med orsak, och detta resultat betyder inte att de utm?rkte Nike Air Presto Hombre sig p? dessa omr?den eftersom de hade minimalistiska skor. Det kan helt enkelt betyda att yngre, mont?rer, mer atletiska soldater f?redrar minimal skodon.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”