Cargando...

Den gusseted tungen

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

Den gusseted tungen

Mensajepor Labi1995 » Mié, 26 Sep 2018, 02:42

Jeg m? indr?mme, at jeg aldrig har k?rt i La Sportiva sko f?r dette par Helios ankom til min d?r. Selvom den vertikale K interesserede mig, l?ste jeg, at t?skassen var ret smal. Da jeg altid har haft sko med store t?kasser, gav jeg dem aldrig en chance. Da Helios blev l?sladt, s? det meget mere ud som min slags sko, fordi den har mere polstring og en 4-5mm h?l / forfod differential. N?, det lyder ganske godt! Det er bare den type trailesko, jeg kan lide! Jeg har modtaget skoene, lige da jeg begyndte at k?mpe op for min tr?ning til Massanutten Mountain 100 (Disclosure: disse sko blev gratis leveret til anmeldelse af de gode folk p? La Sportiva). Det f?rste par, de sendte, var i min Nike Air VaporMax Womens s?dvanlige st?rrelse, 10,5, og jeg kunne n?ppe endda f? mine f?dder ind i dem. Jeg Nike Air Max 270 Femme kontrollerede med min ven Ryan, der for nylig havde k?bt et par ogs?. Han havde den samme oplevelse, og vi begge dimensionerede en fuld st?rrelse. Jeg kan godt lide mine sko lidt p? den store side for at im?dekomme h?velse fra en lang dag med l?b, s? de fleste mennesker beh?ver kun at str?kke op 1/2 en st?rrelse. Jeg finder pasformen til at v?re flot og t?t p? forbenet, hvilket er fremragende til at forhindre min fod i at glide fremad p? lange nedstigninger. Selvom t?skassen f?les t?t, f?les den ikke for smal, og jeg har aldrig haft nogen bl?rer i dem. Det anvendte mesh materiale er let og luftigt med svejsede overlays for at give et godt pasform. De dr?ner meget godt.S?len har et godt niveau af polstring. Ikke minimal p? nogen m?de, men ikke burly. Nike Air Vapormax Femme Niveauet af fleksibilitet er meget godt for en sko med denne tyktykkelse. Slidbanen best?r af kl?brig gummi rundt om udsatte EVA-skum. Som du ville forvente fra La Sportiva, er "FriXion" gummi utrolig grippy. Nogle af de bedste jeg nogensinde har oplevet over v?de New England rocks. La Sportiva er verdensber?mt for deres klatringsko, og de kender en eller to ting om et fantastisk greb. Ordnet er min favoritfarve, s? jeg elsker, hvordan disse sko ser ud, for hvad der er v?rd. Den gusseted tungen g?r et fremragende arbejde med at holde snavs og grit ud af skoen og holde den p? plads mile efter mile. Dette er en "s?t det og glem det" sko. Ingen fiddling midt i l?bet med disse hvalpe. La Sportiva viser v?gten som 8,1 oz. Formentlig ville det v?re for en st?rrelse 9. Min st?rrelse 11,5 er vejer 9,5, som jeg synes er meget konkurrencedygtig. Adidas Superstar Hombre De f?ler sig helt lette, mens de l?ber i dem. H?lkoppen er lidt stivere end jeg normalt foretr?kker, og f?rst havde jeg ikke noget problem med det. Jeg bem?rkede, at jo mere jeg l?b i dem, jo ??mere bem?rkede jeg, at det p?f?rte mig lidt for meget pres p? min h?lspor. Jeg tror, ??at jeg bare har f?lsomme h?le og tror ikke rigtig p?, at det vil v?re et problem for de fleste. Rygbeskyttelse i t?fangeromr?det er fint. Jeg har sparket mange sten i dem og finder dem ikke mangler i dette omr?de.
Jeg havde faktisk planlagt at b?re disse sko til MMT, som er kendt for sine brutale klipper. Men ugen f?r l?bet, mens jeg k?rte p? lokale stenbrudsspor, gik jeg p? en skarp sten i det eksponerede omr?de og fik en ganske bl? m?rke p? min forfod. Tanken om at fors?ge at Nike Air Max 270 Mujer f?rdigg?re 103 miles over stenet spor med knuste f?dder var nok til at f? mig Adidas ZX 700 Femme til at g?tte at bruge dem til et l?b. Det var en rigtig bummer i betragtning af at jeg kunne lide dem nok til at k?be et andet par, s? jeg kunne rotere dem i l?bet af l?bet. Jeg b?rer stadig Helios ganske ofte, og de er en v?rdifuld del af min nuv?rende arsenal af trailesko. Jeg har for ?jeblikket omkring 250 miles p? dem. Jeg har kastet alt t?nkeligt p? dem, og de holder sig rigtig godt. S?len viser normalt slid og der er ingen t?rer eller ripper. La Sportiva Helios passer fint i det jeg kalder kategorien "Middleamal" - lavt fald med solid polstring. (Running Warehouse lister dem med 20mm h?l, 15mm forfod stak h?jde). Det er ogs? sporskoene, som min kone Amy k?bte til vandreture, og hun elsker dem. De har en MSRP p? $ 120.
La Sportiva Helios kan k?bes Nike Air Max 95 Femme hos Running Warehouse, Amazon eller Zappos. Nu gennem 4/19/2013 kan du k?be dem Nike Air Force 1 Womens hos Amazon for 20% rabat, hvis du bruger kuponen SHOE4DAD ved kassen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”