Cargando...

der kan defineres

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

der kan defineres

Mensajepor Labi1995 » Mar, 25 Sep 2018, 07:11

Udtrykket "naturlig l?b" bliver kastet meget rundt i disse dage. For eksempel er der Natural Running Center, der er naturlige l?bende butikker, Newtons Danny Abshire skrev en bog kaldet "Natural Running", og Saucony bruger Natural Running som en kategori for sko p? den mere minimale ende af sit sortiment. Men hvad betyder udtrykket "naturlig l?b"? Jeg f?r den forstand, at de fleste mennesker svarer til udtrykket naturligt k?rer med barfodet, eller i det mindste k?rer med en form svarende til det, du ville vedtage, n?r barfodet (kortere skridt, ?get kadence, mere plantarflekseret Nike Air Max 90 Womens fod ved kontakt, generelt en reduceret effekt forbig?ende, hvis ikke h?l sl?ende osv.). Jeg er stort set enig i denne definition. Men jeg tror, ??at der er lidt mere til det end dette. Selvom barfodet k?rer form har visse generelle elementer, der karakteriserer det, er det ikke noget, der kan defineres konkret. Der er ikke nogen enkelt barfoddende form, og der er s?ledes ikke nogen enkelt naturlig l?bende form, der g?lder under alle omst?ndigheder for alle mennesker. Forst?else af, hvad naturlige l?bende midler er yderligere kompliceret af det faktum, at det er blevet mere og mere almindeligt for barfodet og naturligt l?b at ligestilles med forfod sl?ende alene, om det er den tilsigtede besked fra dem, der underviser i naturlige l?bende former eller ej. Nogle gange er en 180 cadence og fremad mager bundet, men jeg kommer ikke til www.djim.fr at g? der i dette indl?g, eller jeg vil aldrig stoppe med at skrive. Virkeligheden er, at l?bende form er meget variabel og er i h?j grad afh?ngig af en individuel l?bers krop og forhold, hvor de Adidas ZX 750 Femme k?rer (ting som hastighed, overflade, h?ldning / nedgang osv.). Dette g?lder ogs? til fodstrejke. For barfodet l?bere ?ndres tingene afh?ngigt af hastighed, overflade osv. Der er almindelige barfodl?bere, at Nike Air Max 90 Femme forfodstrejke, der er s?dvanligvis barfodet mennesker, som h?l strejker, n?r de l?ber p? bl?dere overflader. Der er barfodet l?bere, som h?lstrejke p? asfalt (og jeg har set nogle meget erfarne barfodl?bere, der foretager f?rste kontakt p? h?len, mens de k?rer p? asfalt). De fleste shod l?bere formentlig forfod strejke l?ber op ad bakke og h?l strejke p? lejlighederne og downs.Faktisk, n?r det kommer til fod strejke, understregede prof. Nike Air Max Command Dame Daniel Lieberman af Harvard variation, da jeg interviewede ham til min bog. Han sagde: "Jeg tror, ??at alle g?r alt. Denne ide om at du bare er en forfodspiller eller bare en fodfodder, er bare en Nike Air Max 2017 Homme h?l angriber bizar. Variation er hvad biologi handler om - alle g?r alt! Jeg tror barfodet l?bere h?l strejke nogle gange, selvf?lgelig g?r de det. Jeg tror ikke, at de g?r det hele tiden. Det afh?nger af Adidas Superstar Femme hastighed, afh?ngighed af terr?n, opvarmning afh?ngig osv. "

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”