Cargando...

blev tilmeldt p

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

blev tilmeldt p

Mensajepor Labi1995 » Jue, 20 Sep 2018, 03:08

Min perfekte traileskoen ville v?re en med en minimal ?vre, der passer som en handske over forfoden, en bred toe-boks, fremragende dr?ning, godt greb, en bl?d k?rsel, 0-4mm h?l / forfodsforskel og tilstr?kkelig polstring til at k?re 100 miles . N?r jeg taler om sko til en ultra, mener jeg, at det er vigtigt at skelne hvilken afstand og hvilken slags Nike Air Presto Mujer overflade race www.hijosdelvacio.es vil v?re p?, n?r du v?lger den rigtige sko. En sko, der er perfekt til en mudret 50k, kan v?re forf?rdelig for en 100 miler p? h?rdt pakkede grusveje. Da jeg kun bruger sko med mindre end en 4-5mm h?l / forfod drop er det hele, jeg har medtaget i min liste. Bem?rk: Denne liste er kun baseret p? sko, jeg har brugt mig selv. Hvis der er andre sko, du vil anbefale i denne niche, f?lg en kommentar! Jeg har kendt Heather Gannoe siden de f?rste dage af dailymile.com, og endelig m?dt hende personligt for nogle uger siden ude i Oregon. Heather har blogget s? l?nge jeg har, tidligere som Run Faster Mommy !, og nu over p? Relentless Forward Commotion. Hun har en evne til at holde det rigtigt i sin skrivning (for eksempel l?se dette), og jeg anbefaler st?rkt at f?lge hende, hvis du ikke allerede har det. Hun er ogs? p? Facebook og Twitter. Nike Air Max 95 Femme I dette indl?g deler hun sin overgang fra road runner til mud runner. Nyd! Obstacle course racing, og jeg har ikke altid set ?je til ?je. Jeg ville elske at sige, at min passion for denne sport var en "k?rlighed ved f?rste t?ppekrawl", men det ville v?re en modig l?gn. I for?ret 2010 var jeg en noget fanatisk, amat?rvejsk?rer. Jeg havde snuble over sporten med at l?be lidt omkring 3 ?r tidligere som et middel til v?gttab efter at have f?dt min ?ldste s?n. Meget hurtigt blev v?gttabsessionerne betragtet som tr?ningsl?b i stedet, og jeg udviklede mig fra lokale 5 og 10K l?b, til at k?re halv og fuld maraton. Jeg var forelsket i at leve en sund, aktiv livsstil og endnu mere den vidunderlige endorphin-drevne runner's high.Over de n?ste 3 ?r efter en anden baby og utallige miles og l?b under mit b?lte besluttede jeg at det var Adidas NMD Womens tid til blive seri?s: Jeg ?nskede at kvalificere mig til Boston Marathon. S? gjorde jeg, hvad en amat?rl?ber med store dr?mme ville g?re: Jeg registrerede mig for et par maratoner og lejede en tr?ner. Coach var en god fyr, men han bet?d sikkert forretning. Der var ugentlige tr?ningsm?l at m?des, miles for at l?be og skridt til at ramme, uden undskyldninger tilladt (ikke engang babyer eller college klasser, tro mig, jeg fors?gte). Ekstracurricular aktiviteter, som sm? lokale l?b, blev tilmeldt p? et indfald, blev absolut fryntet. S?ledes sagde jeg ikke Coach om dette "Warrior Dash" -race, jeg havde h?rt om. Mens i dag synes det, at du ikke kan underskrive p? Facebook uden at se en anden ven skrive et mudret profilbillede; tilbage i 2010 var mudderl?b og forhindringsl?ber stadig temmelig uh?rt. Jeg kan ?rligt ikke huske, hvordan Nike Air Max 1 Womens jeg snuble p? Warrior Dash-webstedet, men jeg blev ?jeblikkeligt begejstret med tanken om at kravle rundt i mudderet og klatrede over v?gge. Min indre 6-?rige kunne ikke modst?: Jeg fandt en racerplacering relativt t?t p? mit hjem p? det tidspunkt og straks registreret. Da mudderl?bet l?bede dagen n?rmede sig, begyndte jeg anden at g?tte min beslutning. Teknisk ville jeg ikke savne nogen vigtige lange l?ber ... da Warrior Dash faldt sammen med koniske uge. Det var rigtigt, jeg havde et maraton, en jeg h?bede p? at s?tte et stort personligt bedste p? den f?lgende weekend. Det sidste, jeg skulle have lavet den weekend, var at k?re, aldrig noget imod et l?b, der kr?vede en tosideskadesfritagelse. Men imod min bedre d?mmekraft og min frygt for en eller anden m?de at falde, mens jeg tackler forhindringen, der kr?ver mig at springe Nike Air Max 270 Mujer over to r?kker flammende logs, gik jeg til Georgien og l?b i l?bet. Jeg forstod selvf?lgelig ikke, at dura-flammen log, der havde rullet ud af ilden. Faktisk havde jeg ingen anelse om, hvad der endda var sket indtil uger senere, da de officielle l?bsbilleder dukkede op i min e-mail-indbakke (se til h?jre for beviset). Det eneste jeg vidste p? det tidspunkt var, at jeg tog af med al min magt for at fors?ge at undg? de varme flammer, og det n?ste jeg vidste jeg var p? jorden. Jeg faldt, og jeg faldt h?rdt. Jeg fors?gte at st? op og k?re de sidste 20 meter til m?lstregen, men hver gang jeg l?gger pres p? mit venstre ben, ville min ankel helt give ud. Jeg hoppede min vej til m?lstregen, satte sig ned p? jorden og t?nkte til mig selv "Coach vil dr?be mig." Faldet for?rsagede en anden grad af t?rer p? mit fremre talofibul?re ligament, www.aromery.co.uk hvilket resulterede www.joomlas.co.uk i en uge p? krykker, et par af uger i et luftst?bning og omkring seks uger uden l?b. Det var overfl?digt at sige, jeg savnede ikke kun marathonet, jeg havde tr?net s? h?rdt for, men ogs? savnet en anden, jeg havde registreret til i slutningen af ??sommeren. Jeg var ked af det, coach blev skuffet (som enhver for?lder kan forsikre dig om, er kodeord for vredt), og jeg faldt i en "det er virkelig sjovt for ikke at kunne l?be" depression i l?bet af de n?ste par uger.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”