Cargando...

van een meer prestatiegerichte

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

van een meer prestatiegerichte

Mensajepor Labi1995 » Mié, 19 Sep 2018, 06:51

Ik ben echt onder de indruk van de UA Speedforms. Ze zien er fantastisch uit, leggen een verklaring af en presteren echt goed onderweg. Zijn er dingen die ik zou veranderen? Ja, waarschijnlijk maakt de binnenvoering een Nike Roshe Run Womens beetje gladder onder de voet, misschien een minder absorberend bovenmateriaal, breng de prijs een beetje naar beneden ($ 120 MSRP). Maar in Speedform heeft Nike Air Max 2016 Womens Under Armour een schoen die voldoet aan de behoeften van een meer prestatiegerichte hardloper en die de basis kan vormen voor een performance-verzameling als ze besluiten zich in die richting te blijven ontwikkelen. Nike Air Max 2017 Womens Wat meer is, gegeven Under Armour's merkpopulariteit (UA heeft een veel grotere cool-factor dan Skechers bijvoorbeeld), de Speedform kan ook behoorlijk wat modeverkoop ophalen. Ik kon zien dat deze bijvoorbeeld populair waren bij een high-school en college-leeftijd menigte. Zou Under Armour hier iets hebben dat zou kunnen concurreren met de Nike Free juggernaut? De tijd zal het uitwijzen, en ik vind ze zo goed dat ze een plekje in mijn rotatie behouden! Laten we eerst Nike Air Max 90 Femme praten over wat ongewijzigd is. De zool is in principe hetzelfde als het origineel. Ik heb "vernield" vanwege zijn ongelooflijke stijfheid in mijn recensie. Asics Gel Lyte 3 Dame Maar wat ik niet wist toen ik die recensie schreef, was dat ik een van de allereerste paren van productie Lone Peaks had. Maanden nadat ik de recensie had geschreven, vertrouwde Brian Beckstead van Altra mij toe dat de zeer vroege batches een te stijve zool hadden Nike Air Max Command Mujer Hombre die ze later aanpasten voor meer flexibiliteit. Begrijp me niet verkeerd, dit is geen super flexibele zool. Maar nu merk ik dat het prima met mijn voet meebeweegt en een veel beter gevoel heeft. Ik heb deze schoenen in veel verschillende omstandigheden gebruikt, waaronder natte glibberige rotsen, en vond de tractie als zeer goed. Net als bij de originelen heb ik de extensie "trail roer" op de hiel afgesneden omdat ik er geen voordeel van heb ondervonden. Het raakt mijn andere been wanneer ik ren, dus ik ben geen grote fan van deze functie. Het duurt twee seconden Nike Air Max 97 Womens om het gewoon af te snijden met een scherpe schaar en heeft geen invloed op hoe de schoen draait of hoe dan ook. De "kleine" update naar de bovenste is naar mijn mening niet minder belangrijk. Het is een complete transformatie. De schoen is nu soepel en super comfortabel. Zoals verwacht heeft de teenendoos een hoop ruimte om je tenen te spreiden. De grote verandering Nike Air Max 90 Femme Noir zit in het nieuwe materiaal. Het is strakkere geweven en veel zachter materiaal dan het origineel. Alles is gewoon zachter en soepeler. Door de twee naast elkaar te plaatsen, zie je nogal wat kleine veranderingen in de constructie. Op het origineel zijn er steunoverlays die zwaar gehecht zijn en gemaakt zijn van dik materiaal. De 1.5 toont een veel verfijndere aanpak. Ze hebben ook een velcro-gedeelte om je gators te bevestigen, wat geweldig is. Het is moeilijk te Asics Gel Lyte 3 Femme geloven dat niemand dit eerder heeft gedaan en het is een slimme toevoeging. Met de originelen had ik een hotspot die wreef en blaren aan de binnenkant waar de voorwaarts meest overlay is. Dit kwam door een naad die aan de binnenkant van de schoen kon worden gevoeld. Er zit ook een opvallende naad in de neus die kan worden gevoeld en soms door mijn teennagels wordt vastgegrepen. Het nieuwe ontwerp maakt gebruik van een volledig ander type materiaal (gelaste overlay) dat me geen interne wrijving veroorzaakt. De nieuwe neuskap, die ook 4 drainagegaten bevat, heeft geen naden Nike Air Odyssey Femme die in de schoen kunnen worden gevoeld.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”