Cargando...

er velkendt for deres

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

er velkendt for deres

Mensajepor Labi1995 » Mié, 19 Sep 2018, 03:05

Jeg var i en butik Nike Air Max 2017 Męskiekaldet Reny's i Bridgton, Maine i forrige uge, da en ?ldre kvinde, sandsynligvis i 80Nike Air Max 90 Womens 'erne, gik op til mig med et stort smil p? hendes ansigt og fingeren rettede mod mine sko. "Du laver en erkl?ring i dem!" Sagde hun og gr?d da hun fortsatte forbi mig ned ad gangen. Jeg havde et par fluorescerende orange Under Armor SpeedForm sko, og jeg er enig med den gamle kvindes kommentar - disse sko er sv?rt at g? glip af! F?r de sendte mig SpeedForm, havde jeg aldrig k?rt i et par Under Armor l?besko . N?r det kommer til at l?be fodt?j, havde jeg altid t?nkt p? dem som en maker af mode-atletiske sko, der s?rger for teenagere og collegeb?rn. De sendte mig for nylig et par af deres Toxic 6 sko, og det gjorde ikke meget for at overbevise mig om, at de var seri?se om at lave en god l?besko - det er en ret skinnende sko, og den ?vre gravede Nike Air Force 1 Mujer ind i min buegruppe med hvert gangsteg - Jeg har ikke risikeret at k?re i dem endnu (der Nike Air Max 95 Womens er kun s? mange fodskader, jeg er villig til at risikere i forbindelse med at skrive anmeldelser). Som Skechers har for nylig gjort med deres Go Run-l?besko, synes Under Armor nu som de g?r et skridt i retning af at producere legitime pr?stations l?besko. Med SpeedForm har de en meget imponerende adgang til denne niche. Speedform har en interessant marketinghistorie bag den, da den ?vre blev designet i en bh-fabrik (UA er velkendt for deres pr?stations atletiske bekl?dning!). Det er en virkelig unik ?vre, fordi der er meget f? s?mme, selv i h?len (ved ikke om dig, men det s?mmer mig, at ordet "s?ml?s" bruges alt for ofte til skooverdele, der er langt fra s?ml?se)Adidas NMD Mens . De s?mme, der er til stede, er tapet over af et svejset overlag (se m?rk orange Nike Air Max 90 Hommebands p? siderne i ovenst?ende billeder), hvilket g?r dem meget fladt og glat. Teoretisk Nike Air Max 90 Pánskéset b?r dette g?re skoen ideel til s?sl?s k?rsel (mere om dette om et minut, men det spredte mig ikke p? den m?de). Belysning er en video, der giver en god f?lelse af den unikke ?vre:
?verdelen er virkelig behagelig, og den f?rste gang jeg lagde dem p? var jeg virkelig imponeret over pasformen og f?lelsen. Som en afslappet sko kunne jeg b?re dem sokl?se uden problemer. Den ?vre er lavet af et semi-stretchy, n?sten neoprenlignende materiale, men det forstyrrer ikke som en neopren boot ville. Under Armor tilf?jes huller over det ?vre for at give rigelig luftstr?m, og forfoden er struktureret p? en s?dan m?de, at den ikke krammer huden t?t som adidas adipure Nike Air Max 90 Dámské Černá Gazelle eller Nike Free 3.0 v5. Dette forbedrer yderligere luftens evne til at str?Nike Air Max 95 Femme mme gennem skoen. Den nederste del af det ?vre materiale er, at det har tendens til at Nike Air Max 2017 Womens absorbere vand og sved og t?rrer ikke s?rligt hurtigt. Internt er den ?verste af Speedform begge bl?de men alligevel uslebne p? samme tid. Det er sv?rt at beskrive, men materialet er bl?dt at r?re ved, men den m?de, det v?ves p?, skaber en rystet f?lelse - du kan godt udarbejde hvad jeg mener p? billedet nedenfor. Dette er nok den eneste store klage jeg har om skoen - n?r jeg l?ber t?rt, har jeg lidt friktion under min fod og er bekymret over, at hot spots kan blive bl?rer over l?ngere afstand. Jeg vil anbefale at de glatter ud i foringen, i det mindste p? fodsengen, i fremtidige iterationer. Dette var ikke et problem, n?r du brugte sokker.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”