Cargando...

kdel av en sekund som jag k

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

kdel av en sekund som jag k

Mensajepor Labi1995 » Vie, 11 May 2018, 03:59

Jag vet inte om n?gon som inte har velat flyga som Michael p? ett eller annat st?lle. Du b?rjar undra om han har jetpackningar i hans skor. Spike Lee fr?gade ?ven fr?gan. Men som Jordanien har p?pekat i en mycket spetsig annons var det aldrig skorna. Hans framg?ng var baserad p? m?nga, m?nga timmars ?vning. S? det ?r med l?pning. ?vning bygger styrka, hastighet och uth?llighet. ?vning f?rb?ttrar form och s?nker risken f?r skada.

Jag antar att en bild fr?n en t?vling ?r n?rmast som l?pare k?nner att flyga. Denna ?gonblicksbild ?r en p?minnelse om ett bra ?gonblick. Jag har sett m?nga rasbilder av mig sj?lv, b?de bra och d?liga. De jag gillar, som du Adidas NMD Hombre kan samla, ?r de Nike Air Max 90 Femme Rose med b?da f?tterna av marken. Jag h?ller inte p? Adidas ZX 750 Womensatt f?lla mot en kant som Michael att dunk en basket, men jag tappar ocks? tyngdkraften i en br?kdel av en sekund som jag k?nner mig snabb och fri. Jag tycker att l?parskor fortfarande marknadsf?rs f?r den "coola" faktorn, men p? ett annat s?tt. Skiftet ?r att skof?retagens marknad genom funktion, p? samma s?tt som high-end bilar marknadsf?r att deras coola utseende verkligen ?r resultatet av teknik, (eftersom fysiken vill att du ska se fantastisk ut). Ist?llet f?r att TV-annonser visar sponsring, ?r l?pande skor f?retag beroende av blogger recensioner och specialpublikationer samt idrottsponsorering. Den svala faktorn ?r knuten till ny teknik och design, statistik om kudde och h?lsfall. Hur sko ser ut ?r ett ?verv?gande f?r k?paren annars skulle de inte erbjuda Nike Air Max Tavas Womens en modell i 5 olika f?rger. Nike Air Max 90 Mens en resa ner minne lane - Jag kommer ih?g att f?Adidas NMD Mujer min Air Jordan II i gymnasiet och t?nkte att de var den coolaste n?gonsin n?gonsin. Jag ska ber?tta, det var l?ttare att hitta basketskor till min storlek 15 fot ?n det ?r trailskor (Altra uteslutet).
Min bror var ocks? en ganska stor kille i gymnasiet och k?pte sig ett par Reebok pumpar. Efter n?gra veckors anv?ndning sprungo de en l?cka, s? han skickade tillbaka dem till en ers?ttare. Ytterligare n?gra veckor p? de nya skorna, en annan l?cka och en annan ers?ttning f?ljde. Dessa ocks? sprung en l?cka, men n?r han fick sina bytesskor i posten hittade han ett 2: a par Reebok-domstolsskor i pumpen tillsammans med en anteckning som fr?gade att han slutade k?pa pumparna!

Efter att ha sagt det, om Reebok n?gonsin kommer ut med en pumpsp?rsko, skulle jag s?kert f? ett par av de d?liga killarna. Jag kan bara se mig sj?lv i b?rjan av n?got Nike Air Zoom Mariah Flyknit Racer Mujer bergs ultra, g?r ett par strider och sedan sl?s bollen Adidas ZX 750 Mujer ?ver och ger ett par pumpar med tanke p? alla innan promenader ... ingen strutting ... till fr?mre raden. Ska vara skorna

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”