Cargando...

Skorna som granskades h

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

Skorna som granskades h

Mensajepor Labi1995 » Jue, 17 May 2018, 03:34

Saucony Breakthru ?r en intressant Adidas ZX 700 Womens sko. Det har utseendet, passformen och responsen hos en prestationsracer, vikten och droppen p? en l?ttviktstr?ning och en rimlig priss?ttning p? $ 100. Men efter att ha k?rt i skogen i flera veckor undrar jag om det faktum att det f?rs?ker vara n?got av en Jack-of-All-Trades kan skada det p? l?ng sikt. Det kommer bli intressant att se hur det mottas av l?pare, och hur det kommer att placeras av Saucony-marknadsf?ringslaget (och specialbutiker). (Upplysning: Skorna som granskades h?r var medieprover tillhandah?llna gratis av Saucony).
Min f?rsta tanke n?r jag satte Breakthru p? var att de k?nde sig lite sn?va p? framsidan. Inte fruktansv?rt tr?ngande, men de pressade t?rna ihop lite och det ?vre materialet ?ver Nike Air Max 90 Heren framkanten har ingen givare. Passformen p?minner om Saucony Kinvara 4, eller en racingplan som A6. Inte en rymlig www.alainhemet.fr sko, och jag tror att det ?r avsiktligt, eftersom det verkar som att syftet ?r att Breakthru ska vara ett prestationsorienterat alternativ som glider n?gonstans mellan Kinvara och Ride.
Specifikationer fr?n Running Warehouse indikerar att Breakthru ?r bara 0,7 oz l?ttare ?n Ride 7 (9,3 oz f?r Ride vs 8,7 oz f?r Breakthru i herrstorlek 9), s? viktf?rdelen ?r inte stor. Stackh?jd ?r 24mm h?jd, 16mm framfod - s? ?r droppen densamma som Ride, men stackh?jden ?r 4mm mindre i b?de h?l och framfoot (Ride ?r 28mm / 20mm). Tyv?rr har jag inte k?rt i Ride 7 s? jag kan inte j?mf?ra k?nslan, men i en bloggf?rhandsvisning f?resl?r Running Warehouse att Breakthu ?r fastare och mer lyh?rd. "Fast och lyh?rd" ?r precis hur jag skulle Nike Air Huarache Heren beskriva Breakthru - det ?r typiskt som en 8 mm drop, h?gre stapelversion av Saucony Fastwitch med smalare passform
Om Adidas Superstar Herren allt ovanst?ende l?ter lite f?rvirrande ?r det. Min oro f?r Breakthru ?r att det f?rs?ker g?ra f?r m?nga saker p? en g?ng, och det kan finnas b?ttre alternativ i Saucony-serien f?r varje. Du vill ha en vadderad tr?nare, f? ritten. Vill du ha en fast prestanda sko med en rymlig toebox? H?mta Fastwitch. Vill du ha en 5K racer? H?mta A6. Vill du ha en l?tt, vadderad sko f?r l?ngre avst?nd? F? Kinvara eller Mirage (eller den snart utgivna Zealot). Fr?gan om Saucony kommer att vara om Breakthru kan hitta sin egen nisch - fast tur, prestanda passform, m?ttligt l?tt, 8 mm droppe. N?rmaste j?mf?relser som jag kan t?nka p? fr?n andra m?rken skulle vara skor som Mizuno Sayonara eller kanske New Balance 890 (?ven om 890 inte Adidas ZX 750 Damen ?r lika fast om jag minns r?tt - varit ett tag sedan jag har k?rt i dem). Jag kan till och med v?ga sl?nga Brooks Nike Blazer Dames Launch som en konkurrent - den fyller samma nisch, men lanseringen ?r en mjukare sko.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”