Cargando...

s zo vriendelijk om me dit te laten dele

En este foro podéis presentaros y hablarnos un poco de vosotros, qué hacéis, a qué os dedicáis...
Labi1995
Fluorita

s zo vriendelijk om me dit te laten dele

Mensajepor Labi1995 » Vie, 12 Jul 2019, 05:55

Hardlopen in VFF's heeft geholpen mijn benen (en enkels, knie?n en voeten) het beste te laten voelen dat ze in jaren hebben. Mijn vrouw merkt zelfs dat ze er sterker uitzien. Ik had zwelling in een van mijn enkels vanwege de bloedstolsel en die zwelling is eigenlijk verdwenen! Ik draag Nike Air Max 2017 Mens mijn VFF's voor krachttraining en ik doe gewichten met mijn squats en deadliften die ik me in het verleden alleen maar kon voorstellen! Langzaam en methodisch werken aan mijn Nike Air Max 270 Womens VFF's hielp me om overgangsverwondingen te voorkomen. Mijn vrouw zal bevestigen dat ik een beetje obsessief kan zijn over dingen, dus ik had gemakkelijk in het hoofd kunnen springen met deze nieuwe schoenen en raakte snel gewond. Maar ik leidde de waarschuwingen online en ben zeker blij dat ik dat gedaan heb. Ik ging door enkele video's die ik afgelopen zomer nam en kwam een ??interessante video tegen die ik had geschoten van mijn dochter die naar mijn hoge snelheidscamera liep. De onderstaande video toont hoe ze op haar voorvoet op asfalt landde terwijl ze naar de camera liep - het is gefilmd met 1000 frames per seconde, wat ongelooflijk belachelijk is. Wat Adidas Superstar Womens cool aan deze video is, is dat het laat zien hoe het dikke kussen onder de voorvoet wordt gecomprimeerd tijdens contact en hoe de tenen uit elkaar spatten. Dit is wat blootsvoets hardlopers "teensplay" noemen, en het is de reden Nike Air VaporMax Damen waarom ik en vele andere minimalistische stijllopers als een brede toebox in onze hardloopschoenen. Ik heb zojuist een review-paar van de Merrell Barefoot Trail Glove ontvangen. Ik heb vanavond in hen gelopen, maar Merrell heeft me gevraagd om een ??beoordeling te houden tot februari, wat eigenlijk een goed telefoontje is, omdat het mij enige tijd zal geven om er wat kilometers op te leggen (Update 2/27/2011: Mijn beoordeling van de Merrell Trail Glove is nu geplaatst). In de tussentijd wil ik u verwijzen naar een stralende recensie van de Merrell Trail Glove die door Jason Robillard is gepost op de Barefoot Nike Air Max 90 Womens Running University. Jason werkt samen met Merrell om educatief materiaal te ontwikkelen dat is gekoppeld aan de formele release van de Merrell Barefoot-lijn (naar verluidt is dit 1 februari) en als mijn eerste run een indicatie was, is Jason's review vrij nauwkeurig. Een paar Nike Air Max 90 Femme Rose weken geleden heb ik een testimonial gepost van lezer Bob C. over zijn ervaring die overgaat in minimalistische hardloopschoenen. Bob slaagde erin om wat zeurende pijn te elimineren door zijn schoenen en vorm te veranderen, maar kreeg ook een stressfractuur in het proces dat hij toeschrijft om te veel te snel te doen. Bob's was slechts een van de vele verhalen die ik kreeg in privé-e-mails, en hij was zo vriendelijk om me dit te laten delen. In dit bericht wil ik de verhalen van twee andere lopers delen: Sgt. R. en Bob H.
Het eerste verhaal komt van een www.marmarisco.es soldaat die een paar maanden geleden contact met me opnam. Ze wordt in het buitenland ingezet en vindt succes en ontsnapt aan pijn en letsel door in Vibram Fivefingers te rennen. Om redenen die ze hieronder beschrijft, kan ze de VFF's niet meer dragen, dus mailde ze me met haar verhaal en een verzoek om alternatieve schoenensuggesties. Voor meer informatie over Vibram Fivefingers en Nike Air Max 95 Femme andere minimalistische schoenen in het leger, bekijk dit verhaal over "Toe Shoes" in Army Times. Hi! Mijn naam is Sgt. R. en ik ben een soldaat in het Amerikaanse leger die momenteel wordt ingezet in Koeweit. Ik kocht mijn eerste paar minimalistische hardloopschoenen ongeveer 2 maanden geleden; Vibram Sprints en Vibram KSO's ... Ik droeg hiervoor de "juiste" hardloopschoenen voor mijn voeten, dus de Vibrams waren een grote verandering! Volgens de "slow Nike Air Vapormax Womens motion eyeballs" bij de schoenenwinkel heb ik mooie platte voeten, mijn voeten zijn breder dan de meeste mijn framegrootte, en mijn voeten proneren naar binnen. Ik bleef honderdduizenden dollars uitgeven aan de nieuwste hardloopschoenen, in een poging om uit de buurt van blessures te blijven. Een beetje van mijn achtergrond: tijdens basistraining en mijn geavanceerde opleiding leed ik stressfracturen aan de rechterkant van mijn bekken, stressfracturen in mijn schenen en 3 gebroken botten in mijn linkervoet (ik geloof dat de gebroken botten in mijn linkervoet te wijten waren aan mijn overcompensatie voor de stressfracturen van mijn bekken). Voordien was ik een www.philshotton.co.uk relatief actieve en gezonde jongen. Ik heb geen langlaufen of zoiets gedaan, maar ik ben er zeker van dat ik nooit gewond ben geraakt! Militaire dokters vertelden me dat ik Nike Air Max 2017 Mujer nooit meer zou rennen en dat zou me medisch kwijtraken. Ik vroeg om een ??kans, en door niet veel meer dan de huid van mijn tanden (17:58 voor een 2 mijl), passeerde ik. Ik heb altijd meer kracht van het bovenlichaam gehad dan lager, maar ik wist dat er iets niet klopte. Ik was een gezonde 18-jarige en ik kreeg verwondingen die mensen van mijn twee-de leeftijd nauwelijks kregen.

Comparte esto

Comparte esto

Volver a “Geólogos por el Mundo-Presentaciones”